Passelat35i Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 som bilen er registrert og alt er betalt ja,står med liten skrift det :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 japp ;P veit ;P Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 da er det på med en liten update fra verkstedet. Felgene er nå ferdig lakkert og ligger til herding på varmerommet,og ny visker til midtstillings prosjektet er å ferdig lakkert. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 awesome resultat på felgene ! det der kommer til å kle babybenz'en ! angående midtstilling så er det faktisk sjeldent den stopper helt på midta. lure på om æ må få laga de nå klips elns for å få den t å stopp rett opp hvær gang. endre dødpungtet sitt sjøl na der ;P ille xD Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 Din ja :P har ikke sjekket ut alt på viskeren som skal på min enda.men det absolutte dødpunktet er ikke så vanskelig å finne egentlig. Finner alltid en løsning,har faktisk vurdert å bare legge den over på pasasjerside delen av fontruta.sånn som gamle monoviskerene til vag gjorde. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 da har jeg holdt på med feilsøking på bilen,trudde diffen min hadde tatt kveld.Men vet kontroll etter at hele driven bak har blitt demontert konstanterte i at diffen er ikke synderen og at den er i skjønneste orden.Mellom aksel lagret har vært dårlig lenge og det er nå blitt byttet siden jeg måtte ut med drivakslen.Det eneste som jeg kommer på som kan være årsaken til de stygge lydene er rett å slett hjulboltene.Fikk med nye når jeg kjøpe felgene og om dette er feil finner jeg ut når alt er satt sammen igjen iløpet av morgen dagen.Har nemlig noen spacere liggende,som jeg kommer til å montere for å se om det er boltlengden som er feil. Her er noen bilder fra noen hektiske timer med skruing. Og noen stemingsbilder fra før jeg begynte å demontere bilen i kveld. to be continued....... Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2011 (endret) Mye Stress og demontering bare for den lille abs føleren på akslingen. Men nå sitter den igjen i akslingen og den mangler bare nå olje før den monteres igjen. Endret September 4, 2011 av Passelat35i Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Satans fine felger, hva heter dem? Kom lyden etter du skiftet til de hjulboltene? Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 det er borbet t felger,7,5/9*16 som er pusset opp og lakkert. Lyden kom nok av de uorginale hjulboltene som ble montert sammen med felgene,Løste dette kjapt med 5mm biltema spacere i dag etter at bakakslingen fikk seg ny olje å ble montert igjen. Noen stemnings bilder av bilen etter at jeg tok den ut på en lufte tur etter endt sammen skruing :D Beklager crapy kvalitet,tatt med iphone Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 (endret) siden jeg har plagdes litt med bilen i det siste og har så vidt begynt på lakk resturering så tenkte jeg at jeg skulle til en avveksling begynne sånn smått å montere noe av det nye anlegget jeg har kjøpt inn. Det hele begynte greit helt til jeg skulle ta ut cd spilleren som tidligere eier hadde montert....hele ramme til spilleren var bøyd/brekt sånn at spilleren var umulig å få ut,noe som resulterte i at jeg fant fram 16v konsollen jeg har hatt liggende i flere år og monterte denne sammen med den nye cd spilleren.Under alt styret med anlegget ble bagasjelokket rubbet og polert opp igjen. Noen som vet hvor det er mulig å få tak i blinddeksel til 16v konsoll henn?Har ingen planer om å ha noen målere der inntil kompressor planen settes ut i live. spilleren skal takes ut igjen i nærmeste framtid for å montere kablene til sub,memory strøm og dab radio antenna. og bilen er rotete,rakk ikke rydde den før jeg måtte stikke fra verkstedet. Endret September 12, 2011 av Passelat35i Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 da har jeg endelig karret meg til å gjøre noe med bilen siden sist. bilder forteller vel egentlig mere enn ord. og i kjøre modus :P Setene skal inn iløpet av kort tid. vet ikke om jeg skal bruke momo stolen i bilen enda.....trenger en fancy kontorstol hjemme å :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 På tide med en oppdatering her å,bilen har fått seg ny sommersko. 8,5/10*17 denne gangen med 195/215 :P Her snakker vi om latterlig strekk altså. videre så har jeg ikke kommet noe lenger i monteringen av bøttesettene da de trolig blir heller solgt til fordel for noen andre seter med justering. Videre så kommer denne til å skifte farge i nærmeste framtid :D gleder meg som en liten ungen egentlig. More to come ettersom jeg er bortreist på jobb for øyeblikket. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 gleder meg til bilder av felgene :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 skal se om jeg får en kompis som er en photo freak til å ta noen bilder av vogna. glemte å nevne at den blir straks ombygget til asd diff brems :P skal å sørover å hente enda flere sperre akslinger osv så jeg har i reserve :D Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2012 Fant noen bilder jeg faktisk hadde lagret på photobucket :P Enjoy! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg