Gå til innhold

190e 2,3 Bruksvogna

Passelat35i

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Din ja :P har ikke sjekket ut alt på viskeren som skal på min enda.men det absolutte dødpunktet er ikke så vanskelig å finne egentlig.

Finner alltid en løsning,har faktisk vurdert å bare legge den over på pasasjerside delen av fontruta.sånn som gamle monoviskerene til vag gjorde.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg holdt på med feilsøking på bilen,trudde diffen min hadde tatt kveld.Men vet kontroll etter at hele driven bak har blitt demontert konstanterte i at diffen er ikke synderen og at den er i skjønneste orden.Mellom aksel lagret har vært dårlig lenge og det er nå blitt byttet siden jeg måtte ut med drivakslen.Det eneste som jeg kommer på som kan være årsaken til de stygge lydene er rett å slett hjulboltene.Fikk med nye når jeg kjøpe felgene og om dette er feil finner jeg ut når alt er satt sammen igjen iløpet av morgen dagen.Har nemlig noen spacere liggende,som jeg kommer til å montere for å se om det er boltlengden som er feil.

Her er noen bilder fra noen hektiske timer med skruing.

192199d3.jpg

8bcb7d35.jpg

1e7385e5.jpg

1c4e5dcd.jpg

Og noen stemingsbilder fra før jeg begynte å demontere bilen i kveld.

92898eb6.jpg

ac091867.jpg

c1b74029.jpg

7d7293e3.jpg

762eb007.jpg

to be continued.......

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er borbet t felger,7,5/9*16 som er pusset opp og lakkert.

Lyden kom nok av de uorginale hjulboltene som ble montert sammen med felgene,Løste dette kjapt med 5mm biltema spacere i dag etter at bakakslingen fikk seg ny olje å ble montert igjen.

Noen stemnings bilder av bilen etter at jeg tok den ut på en lufte tur etter endt sammen skruing :D

aa6112d8.jpg

c4d64afc.jpg

ed7fba81.jpg

Beklager crapy kvalitet,tatt med iphone

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg har plagdes litt med bilen i det siste og har så vidt begynt på lakk resturering så tenkte jeg at jeg skulle til en avveksling begynne sånn smått å montere noe av det nye anlegget jeg har kjøpt inn. Det hele begynte greit helt til jeg skulle ta ut cd spilleren som tidligere eier hadde montert....hele ramme til spilleren var bøyd/brekt sånn at spilleren var umulig å få ut,noe som resulterte i at jeg fant fram 16v konsollen jeg har hatt liggende i flere år og monterte denne sammen med den nye cd spilleren.Under alt styret med anlegget ble bagasjelokket rubbet og polert opp igjen.

Noen som vet hvor det er mulig å få tak i blinddeksel til 16v konsoll henn?Har ingen planer om å ha noen målere der inntil kompressor planen settes ut i live.

389ca39d.jpg

spilleren skal takes ut igjen i nærmeste framtid for å montere kablene til sub,memory strøm og dab radio antenna. og bilen er rotete,rakk ikke rydde den før jeg måtte stikke fra verkstedet.

Endret av Passelat35i

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

da har jeg endelig karret meg til å gjøre noe med bilen siden sist.

bilder forteller vel egentlig mere enn ord.

911c60a7.jpg

1602f313.jpg

1349098b.jpg

9d78a53e.jpg

og i kjøre modus :P

eba83f7d.jpg

Setene skal inn iløpet av kort tid. vet ikke om jeg skal bruke momo stolen i bilen enda.....trenger en fancy kontorstol hjemme å :P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

På tide med en oppdatering her å,bilen har fått seg ny sommersko.

8,5/10*17 denne gangen med 195/215 :P Her snakker vi om latterlig strekk altså.

videre så har jeg ikke kommet noe lenger i monteringen av bøttesettene da de trolig blir heller solgt til fordel for noen andre seter med justering.

Videre så kommer denne til å skifte farge i nærmeste framtid :D gleder meg som en liten ungen egentlig.

More to come ettersom jeg er bortreist på jobb for øyeblikket.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider