Passelat35i Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Den er grei nok,men jeg er ikke fornøyd med tilstanden på enkelte deler.men sånn er det alltid egentlig. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 nå ser det ut som denne går mot overladning.Har ikke helt klart å bestemt meg for kompressor eller turbo. Kompressor= lett Turbo= verre jeg har bestillinga klar alt jeg trenger til å lage en skikkelig manifold til bilen,men har enda ikke klart å bli klok på hvordan jeg skal klare å lure i den mere bensin enda. Noen som har noen forslag? Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 Da er et felg prosjekt handlet inn til denne.... Noen Borbet T 7,5&9*16 :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2011 Bilen er endeli hentet hjem fra eu kontroll,resultatet ble en 2'er feil på senkesettet. Men kontrolløren var så snill at han førte på fjærbrudd på fjæringa så jeg slapp hjulstillings Kontroll for å få den eu godkjent! Snart begynner den virkelig ombygginga om jeg ikke selger Og kjøper meg trekkbil istedet. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 har vært å hentet meg delebil på fredagen...denne hadde ikke noen brukbare deler til meg bortsett fra dem jeg hade plukket av tidligere. tok av akslingen å donerte den til et godt formål :P sjekk "jekken" min :P utover det så har jeg kjedet meg litt på verkstedet så jeg måtte leke meg litt med carbon folie under ryddinga av verktøy skapet mitt :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 da er det på tide med en liten update på hva som har skjedd i det siste. etter steam,lakkstripp : sånn blir det ferdige resultatet,mangler bare den siste finpussen.la på dekkene for å kunne rep evnt skader som kunne oppstå ved dekk omlegging. Felgene har ikke fått fjernet dekkomleggings fettet på bildene,felgene er tilnærmet strøkne nå :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 JEG tror det blir finere med kun polert kant og ha de sånn som de er. blir litt rånete for MIN smak :) men er din bil :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 eneste grunnen til at kantene har blitt lakkert er fordi kantene er blitt fikset på og de så rett å slett ikke ut når jeg fikk felgene. Var inne på tanken å beholde kantene polert,men det ville vært allllllt for mye jobb og de hadde da måtte i dreiebenk. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 okay, da skjønner jeg :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 alt har sin grunn :P var enklest slik,men hvordan jeg skal gjøre det med eksosen er noe helt annet,vil ha noe grommere uten bekostning av utseendet på bilen.Samt at jeg har planer om å montere en eaton kompressor på denne etterhvert. Må bare finne en grei kompressor som ikke er altfor stor :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 1, 2011 Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 Akslingen ble donert for et bra formål ja, helt enig ! :D så fikk jeg min opp å gå ;p faen at jeg ikke tok traværsjen mens vi var i gang ;P knuste festet på venstre krengestag bak, her om dagen jeg vettu, Passelat ;p men er da så lett å komme til på skroten lel at d ekje nå stress.. men vurdere enten å vrak min, Eller stikk å hent traværsjen fra delebilen du leverte på skrot. og stikke av med 2 stk chrome lister bak for å sjule rust for Satans uvesen's masse kontroller i byen her for dagene ;) ka du trur passelat?;) gleder meg til å se endelig resultat på felgene.. vasken vistes bedre i virkeligheten, Enn på bildene foresten ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2011 hent pyntelister og travers :P kan ikke la bilen ikke overleve til vinteren :P kontrollene har jeg glatt lurt meg unna da jeg storet sett er på verkstedet eller på jobb. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 sant ;) gulle go bil, så skull væl egentlig gjort d;p men dem æ skrur me, menne d ikje e værdt arbeide ;p Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 hehehe...hils bror din å si at jeg kommer å henter halve bilen hans :P trenger frontstykket :P alt er hva du gjør det til selv,se bare på bilene mine :P Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 2, 2011 Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 sant det gitt ! ;p hehehe du synes det ja ?;p skal si til han at om motoren ikke passer. så skal han donere frontstykket til deg, mot at han får vrakpanten i uke 39 ;))) hehehe Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg