Fredriick Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Når fikk av stjerna i grillen og de sota lyktene på ble det jo en helt annen bil! lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2012 Når fikk av stjerna i grillen og de sota lyktene på ble det jo en helt annen bil! lekkert! takker,må innrømme at standard grillen passet bedre inn sammen med sota lyktene enn amg grillen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 På tide med en liten update her angående bilen. Har i den siste tiden vært på folierings kurs og lært meg litt folie legging på bil osv.Så dette måtte testes ut. Lagt folie på denne bilen samt at jeg har jobbet sammen med en annen på verkstedet som å har samme kursinga innen folie. bilder som taler for arbeidet og resultet følger. Og det 95% ferdige resultet ble slikt.Fangere og ene kanal listen gjenstår. Her er bilde av den andre bilen jeg har vært med på å legge folie på,en 2012 skoda superb som orginalt er hvit perlemor med gloss white 3m 1080 folie. Den litt matte delen er faktisk bilens orginale farge. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 ahhh DIGGER den mersja nå! :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Takker,men er ikke helt fornøyd enda...det er lissom noe som mangler på siden av bilen,så jeg driver å ser på div mønster/skirft å legge på bilen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 tøft! :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Takker,kommer til å gjøre litt forandringer innvendig å nå framover. Driver å forhandler litt om enda en diff siden jeg mangler en drivaksling til asd diffen.det er snart vinter å bakenden trenger litt hjelp til å slippe uten at orginal diffen sveises. videre så er jeg usikker på om jeg skal vente med å sette på infinity leppa,selge eller montere den. har utrolig mye liggende som jeg enda ikke har klart å bestemme meg for hva jeg skal gjøre videre med bilen. Har å funnet meg et turbo kit til bilen,men det innebærer at jeg må bytte 272 kammen i noe mere turbo vennlig :( Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Bildet sier alt,testing an nye deler:) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 ahh, vintern som er på tur eller? :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Litt sesong deler ja:) bare sperre diff og noen nye piggfrie som mangler nå:) Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 På tide med en liten update! Deler har endelig kommet i posten,2 drivakslinger fra tyskland så nå er endelig asd oppsettet komplett. Har å testet ut enda et 17" felgsett på bilen,men disse var å altfor breie med for lavt innpress... Bak: Framme: disse er noen jeg vurderte å kjøpe,men blilr ikke noe pga innpresset.et 28 på 9" og et 22 på 10" er ikke akuratt så snilt mtp senken jeg har på bilen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 rull skjærma :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 rull skjærma :) De er alt valsa;) hadde ikke fått Brock hjula hvis ikke...men både de å RH felga er for breie og har for lavt innpress til denne:( Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg