Tussi Skrevet Desember 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2010 (endret) hey hey fålken!! har kjøpt meg en golf igjen. skal snart starte et lite mini prosjekt. lit om Bilen: modell : 1989 vw golf 2 motor 1.8 gl er 2 dørs farge: begunderrød 90 fangere skal gjøres: Gjort(+) ikke gjort () emblem fri grill () justerbar senkesett () fjerne henge feste () sote rutene () ny felger sommer.. usikker på hva ennå () tenkte meg noe 15 toms fikse ny bak potte () panser bh () så blir det blanke lykter rundt om men vet ikke hva bak lykt jeg skal gå for +++ kom gjerne med ideer.. Endret Desember 26, 2010 av Tusis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 90 fangere over alt? kan du ha de så mange plasser? få se bilder av den :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 90 fangere over alt? kan du ha de så mange plasser? få se bilder av den :) det skrive feil ble det :D hehe er 90 fanger fram å bak ... bilde kommer snart :) da kommer mer info om bilen å hva som skal gjøres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 ja, fort gjort og få skriveleif :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 En polering, skamsenk og breie hjul så blir dette fint det ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 En polering, skamsenk og breie hjul så blir dette fint det ;) fjerne 90 fangren sete på gamle typen panser bh blanke lykter max senk noe felger emblem fri grill sote rutene så beholder jeg lakken san som den er så blir det litt old.. hva syns du og dere om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 om du skal ta av 90 fangerne så er jeg intressert i frontfangern... hvorfor skal alle ha emblemfri grill egentlig?, syns ikke det er så pent jeg... orginale fangere med kromlist evt list i samme farge som bilen er ikke stygt det men personlig ille jeg beholdt 90 fangerne... Sotede baklykter, klarglass/sota blinkers, legge bakviskeren og finere eksos så har du pen bil:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 om du skal ta av 90 fangerne så er jeg intressert i frontfangern...hvorfor skal alle ha emblemfri grill egentlig?, syns ikke det er så pent jeg... orginale fangere med kromlist evt list i samme farge som bilen er ikke stygt det men personlig ille jeg beholdt 90 fangerne... Sotede baklykter, klarglass/sota blinkers, legge bakviskeren og finere eksos så har du pen bil:) vi for se om 90 fangern skal av.. men først står på liste er senk! den skriker etter hjelp senk meg ned! :D så for jeg se om det blir pent.. så har jeg veldig lust på panser bh å da tror jeg emblem fri grill blir bra.. men tror også at 90 fanger å sank med grom felger å legge ned bakvsikeren blir kanon bra.. men ska iallefall fjerne henger feste ! det er mye om og men i hue på hva som skal gjøres med bilen men vil at den skal sikle sei ut san som bilde kunne jeg tenkt meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 er ikke jettafront på den, men Westmoreland grill og lykter, og de er SVINDYRE! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 er ikke jettafront på den, men Westmoreland grill og lykter, og de er SVINDYRE! jeg vet :) det som er synd at det er så dyrt.. men blir vil vaneligg runder pupper tenker jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 hvor mangen cm for jeg lov å senke golfen i Norge for å få det godkjent ? å hvor tar staten måla for å finne ut om den blir godkjent eller ikke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 er ikke jettafront på den, men Westmoreland grill og lykter, og de er SVINDYRE! Hvorfor er det svindyrt? Jeg fikser billig Westmoreland-grill, og lyktene plukker man fra en hvilken som helst Hiace eller pick-up fra 80-tallet på en hugger i Norge... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 hvor mye tar du for en westmoreland grill da? og ja jeg vet at man får kjøpt de lyktene for 200,- http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11631_Kuehlergrill-fuer-US-Westmoreland-Front-Golf-II.html ikke veldig billig akkurat.... Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 hvor mye tar du for en westmoreland grill da? og ja jeg vet at man får kjøpt de lyktene for 200,- http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p11631_Kuehlergrill-fuer-US-Westmoreland-Front-Golf-II.html ikke veldig billig akkurat.... koster litt de :) men kan mann beholde gamla festene på øylter eller må man kjøpe nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg