MacGyver93 Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 ølyter? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 ølyter? mener om jeg kan bruke gamle festene eller som jeg må kjøpe nye fester som man må gjøre vis men skal ja jetta lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 tror du må bytte hele frontseksjon, men den passer rett i Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 oki :) tror jeg beholder dem jeg har.. ny grill blir bestilt over nyåret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 da var grill bestilt ble en emblem fri grill.. så bestilte jeg noe grøfte lyst som jeg skal montere fint inn i 90 fangen... bare synd det er kalt ut skulle gjort mye med bilen da.. men så fort snøen blir bort blir justerbar senkesett bestilt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 skal dra ut og skru av tenningslåsen nå :) og er det ikke den bryteren til venstre du mener? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 skal dra ut og skru av tenningslåsen nå :) og er det ikke den bryteren til venstre du mener? dem med den stolpen som holder tenningslåsen å da:) det som men slå av og på lysa med den ledingen som er bak den jeg trenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 ta gjerne noe bilder av dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 likte idee planene dine for bilen. Westmore har jeg har westy front selg og har skaffet til en kompis med jetta for ikke så altfor mye penger. dyreste er post fra usa. Og du må gjerne ha hele systemet for westy er noe av det mest kompiserte oplegget jeg har sett på osett av lykter ... liker det ikke i det hele tatt hvordan konseptet er laget men westmore grill er utrolig pent. Om du skal ha en slik Frontfanger US fanger ( som jeg også har ) kan koste litt mer enn grillen da den veier litt mer . men den kan du lage utifra Ero fanger bare plastsveise vekk skiltholderen. lykke til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 (endret) må man ha hele frontseksjon til westmoreland?? Endret Desember 30, 2010 av MacGyver93 Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Man må ikke hvis man er handy. Men slik som orginal holderen er er jo det ufattelig kompisert å kunne lage noe slik på egen hånd. Nei uff...er irritert på hele konseptet på westmoreland jeg ass. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 nå venter jeg på lås sett med han kjære MacGyver93 ny grill og grøfte lys san at det blir mer lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 likte idee planene dine for bilen. Westmore har jeg har westy front selg og har skaffet til en kompis med jetta for ikke så altfor mye penger. dyreste er post fra usa. Og du må gjerne ha hele systemet for westy er noe av det mest kompiserte oplegget jeg har sett på osett av lykter ... liker det ikke i det hele tatt hvordan konseptet er laget men westmore grill er utrolig pent. Om du skal ha en slik Frontfanger US fanger ( som jeg også har ) kan koste litt mer enn grillen da den veier litt mer . men den kan du lage utifra Ero fanger bare plastsveise vekk skiltholderen. lykke til westy front skal det bli.. men må bare få tjene litt mer peng først.. men er litt usikker om det skal bli 90 fanger eller Usa front. du gir meg noe gode tips.. er en drøm å få den san som på bilde men det koster.. men skal oppfylle iallefall drømmen bilen din er bare rå.. følt med siden du starte med den bilen.. så tussen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Takk for det. Om du skal ha bilen slik ilustrasjonsbilde viser trenger du dette: - justerbart senkesett - BBS feger RM er billigere - Polere den - westmoreland front unit - US frontfanger - Banana blinklys Og jeg er vel den som kan skaffe det enklest da jeg kjenner folk godt rundt i verden som selger og kjøper mk2 deler. men om eirin også kan hjelpe til er det bare flott Forresten jeg holder ikke til lagt unna halden for tiden om det skulle vært noe mer når deet gjelder mk2 så bare gi meg lyd hjelper gjerne til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 (endret) Skaffer alt det jeg ja, men selv ville jeg hatt westmoreland-grill, brukt lykter fra en norsk hvilkensomhelst-bil og 90-fanger :) Endret Januar 4, 2011 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg