Gulfgti Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Ser bra ut det der!! :) Du burde kjøpe 2,5" eksosrør, helt fra downpipen og utover ;) Og, fmic kit er vell ikke så lett å finne til disse bilene? kjøp deg ic og no rør, så sveiser du ihop alt sammen selv ;) hehe Har nok rør til 2,5" hele veien, trenger bare bend osv:) Leter etter universalt rør-kit.. har Ic og. bare kjøper noen rør til uka og sveiser imens :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 G60 toppdeksel på vei :D Blir niice.. Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webcrasher Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Var det ikke noe sånn med at du ikke fikk godkjent den med dieselmotorn a, kjetil? :P Mente det var flere som preka om at det ikke går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Se der ja. Et interessant prosjekt på gang ser jeg. Skikkelig digg at fler og fler tar tak i ei gammel dieselpurke og lager et rått prosjekt. Har vært spennende spennende lesning og blir morsomt å følge denne tråden videre. :respect:) Spørsmål til trådstarter. Ser at du setter inn en større turbo enn originalt. Har du planer om å "mekke" på dieselpumpa slik at den får mer "mat"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Var det ikke noe sånn med at du ikke fikk godkjent den med dieselmotorn a, kjetil? :PMente det var flere som preka om at det ikke går. Får godkjent med Gtd motoren, men gidder ikke... Har ikke orginal dempere/fjører, eksos og mye annet pess :) Er jo mer i årsavgift på diesel og så:D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Se der ja. Et interessant prosjekt på gang ser jeg. Skikkelig digg at fler og fler tar tak i ei gammel dieselpurke og lager et rått prosjekt. Har vært spennende spennende lesning og blir morsomt å følge denne tråden videre. :respect:) Spørsmål til trådstarter. Ser at du setter inn en større turbo enn originalt. Har du planer om å "mekke" på dieselpumpa slik at den får mer "mat"? Dieselpumpa skal bli bygd om, en på vacn som skal ta på seg det der :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Har ikke lagt inn noen oppdateringer her på lenge, men legger ut noen bilder nuu :D hah G60 toppdeksel glassblåst og montert :) Freste meg en flens på jobben og sveisa på 2,5 rør med en bøy :) finfin DP.. Lakkert motorrom :D ORginal bakstilling med weitec'a.. Trommelmøkk bremser som skal i søppla :D Steg 5 Sinter clutch :) LAkkert gulvet :) ble bræ som fæn Bilde av driten :D Skjært ut askebegeret og den driten:) Røk'ærnte :D Skal ha inn en alu plate med vanntemp, eksostemp, oljetrykk og oljetemp målere :) Fått på sandwichen med uttak til oljekjøler :) Ebay is tha shiit Tack och hej :D PRøver å finne corrado eller gti 16v understell, men finner bare dritt som er langt faens borte i gokk :S Gidder ikke å sette på orginal møkka uten stab.stag og skivebremser bak etc :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Hehe, du skal ha målere på samme plass som jeg har? :D Kunne du slengt opp link til den sandwich plata? :) har litt lyst på oljekjøler selv.. oog, hvor mye ga du for g60 toppdekselet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Hehe, du skal ha målere på samme plass som jeg har? :D Kunne du slengt opp link til den sandwich plata? :) har litt lyst på oljekjøler selv.. oog, hvor mye ga du for g60 toppdekselet? Åssen målere har du der a? :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150555270826&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT Må jo kjøpe deg en oljekjøler og da:) jeg bruker mk1 gti kjøler.. passa rett på,., Ga 500kr for det.. Kryr av de på vacn :D er ikke du der? mer liv der se:) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webcrasher Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Får godkjent med Gtd motoren, men gidder ikke... Har ikke orginal dempere/fjører, eksos og mye annet pess :)Er jo mer i årsavgift på diesel og så:D haha, nei daså :) Men hadde du skiltene liggendes a? ellers må du jo innnom bt å få vist den, og da kan det jo hende de finner ut at det er en dieselpurke :hammer og da blir di som du sikkert vet brått helt ekstreme på ting som skal igjennomn :adolf: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 haha, nei daså :) Men hadde du skiltene liggendes a? ellers må du jo innnom bt å få vist den, og da kan det jo hende de finner ut at det er en dieselpurke :hammer og da blir di som du sikkert vet brått helt ekstreme på ting som skal igjennomn :adolf: Har ikke skiltene nei, den har ikke vært registrert siden 09.. MEn er jo bare å vise den på sentrum eller no da :) Hvis jeg må på Bt med den så gir jeg opp :L hah Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Webcrasher Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 lurer på på om du må det se, siden at skiltene ikke er på :'D haha men utenom det så kan du vel fint vise den på sentrum, de skla være ganske lugne har jeg hørt ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 lurer på på om du må det se, siden at skiltene ikke er på :'D haha men utenom det så kan du vel fint vise den på sentrum, de skla være ganske lugne har jeg hørt ^^ Må ikke det.. må bare ta eu-kontroll og bestille nytt skilt :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 digger denne bilen :) har du prøvd å kjøre med sinter cluchen? hørt no om at den er ugrei å kjøre med :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Åssen målere har du der a? :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150555270826&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT Må jo kjøpe deg en oljekjøler og da:) jeg bruker mk1 gti kjøler.. passa rett på,., Ga 500kr for det.. Kryr av de på vacn :D er ikke du der? mer liv der se:) Takker :) nei, har ikke orka å meldt meg inn der enda så.. :) Får se.. kanskje jeg gjør det. Har bare turbotrykksmåler der atm, ,men skal ha inn turteller og oljetrykk tenkte jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg