Gulfgti Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 (endret) digger denne bilen :)har du prøvd å kjøre med sinter cluchen? hørt no om at den er ugrei å kjøre med :P Takker:D Hehe.. vil ikke vite åssen det blir :) Det er den værste av sinter-clutchene så blir nok litt nakkesleng ja :D haha Den er ufjøra også.. så er umulig å slure :O EDIT: Henta Jetta front idag :D Endret Februar 27, 2011 av Gulfgti Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Spørsmål til trådstarter. Hvilke modifikasjoner har du gjort med girkassen i tillegg til Cinter Kløtchen for å få den til å tåle økt dreiemoment og hester? Du nevnte også at dieselpumpa også skulle bli gjenstand for modifikasjoner. Hvilke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Spørsmål til trådstarter. Hvilke modifikasjoner har du gjort med girkassen i tillegg til Cinter Kløtchen for å få den til å tåle økt dreiemoment og hester? Du nevnte også at dieselpumpa også skulle bli gjenstand for modifikasjoner. Hvilke da? Har ikke gjort noe med girkassa ennå.. Skal ha sperre værtfall :) Har 4-5 girkasser liggende, så er bare å bytte når den ryker:D Skal få gjort en governor mod på den:) http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=24323.0 Men kjenner en på Vacn som skal gjøre det for en billig penge.. Er ganske komplisert det greiene der :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Har ikke gjort noe med girkassa ennå.. Skal ha sperre værtfall :) Har 4-5 girkasser liggende, så er bare å bytte når den ryker:DSkal få gjort en governor mod på den:) http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=24323.0 Men kjenner en på Vacn som skal gjøre det for en billig penge.. Er ganske komplisert det greiene der :D Jeg har hørt om govenour moden. Men jeg er ikke helt sikker på hva den gjør med effekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Jeg har hørt om govenour moden. Men jeg er ikke helt sikker på hva den gjør med effekten. Hjelper en God del :D Sørger for at motoren får tilstrekkelig med diesel over hele registeret.. og mye mer :) Den gjør også så sperra blir flytta, da kan man dra den til rundt 6000rpm :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Tøft prosjekt, likte bilen og motoren! :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 hoho, du må gi full tilbake melding når du har fått kjørt med sinna kløtsjen, spent på hvordan det der blir :D får virkeli lyst å begynne litt på diesel golfen min og når jeg ser alt du har gjort med motoren din, er jo rått! Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 hoho, du må gi full tilbake melding når du har fått kjørt med sinna kløtsjen, spent på hvordan det der blir :D får virkeli lyst å begynne litt på diesel golfen min og når jeg ser alt du har gjort med motoren din, er jo rått! Hehe:) Gleder meg til å kjøre ut av garasjen når den er ferdig ja:D kommer til å fly avgårde.. haha Har du powergolf? :D hihi Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 er nok bare delebilen som er Turbodiesel :P vurderte å bygge om bruksgolfen men det får heller bli den dagen bensinmotoren ryker :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 er nok bare delebilen som er Turbodiesel :Pvurderte å bygge om bruksgolfen men det får heller bli den dagen bensinmotoren ryker :P Doo it! :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 1, 2011 Rapporter Share Skrevet April 1, 2011 skjer det noe her da? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 skjer det noe her da? Har skjedd mye, men greier aldri å få tatt bilder så gidder ikke å legge ut noen oppdateringer da.. Skrudde av girkassa, bunnpanna og det igjen for å bytte simmeringen på veiva og bunnpannepakning. Skal få tatt noen bilder av det jeg har gjort, så legger jeg de ut :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Da har jeg endelig fått henta corradoen, da blir det å sette over understell med ALT nytt :) venta på den bilen siden mars, han jeg kjøpte den av skulle skru ut motoren før jeg fikk kjøpt den og det har tatt sin tid :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Freshe bilder hadde gjort seg ;) hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Freshe bilder hadde gjort seg ;) hehe. Corradoen ser ikke mye fresh ut :) haha.. bulka den idag også :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg