stigare Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by EyeLid synes nok nye bilen til Stig Are er penere om man tenker original vs resultatet gitt! Takk takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 skal nok komme og sikle litt i Drammen om en måned og vel så det hehe Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Må jo bli 9*15 RH Cup splitfelger. Helrätt på Type89 og B4. Bildelink, felgen heter P-Rad, 3-delt. RH lager forresten mange andre pene felger. Link til RH Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Mummielge Hei, jeg trenger SÅRT nye felger til sommeren, men vett ikke hva jeg skal/bør ha på bilen som passer, jeg har tenkt litt på OZ superleggra men vett ikke om di passer til min 80 som er rød. Kan noen komme med tips/forslag om felger jeg bør ha på 80'n min?? hadde vært til stor hjelp å få forslag fra andre. Takker for alle innspill som kommer her :D Mvh Tom helge Tips: RS4 felger i 8x19" med 215/35 eller 225/30 19 dekk (hvis du får tak i :)) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Editerte forrige post. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Mars 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Editerte forrige post. Ser ikke no bilde. ;) Mvh Tom helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by EyeLid skal nok komme og sikle litt i Drammen om en måned og vel så det hehe hehe.. SÅ fin er den ikke da.. så ikke mye å sikle på.. håper bare jeg får den helt ferdig til det treffet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Mummielge Ser ikke no bilde. ;) Mvh Tom helge Fordi det ikke gikk an å legge ut bildet pga. idiotisk aspx-opplegg på sida. Derfor ligger det en link der. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Originally posted by Mummielge Ser ikke no bilde. ;) Mvh Tom helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg