ElCamino Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Har et problem med at bakbremsene låser seg når jeg drar i handbrekken. banda er forholdvis nye, brekkwaieren er helt ny, alt er oppsmørt og glir lett. Trur det er berre det eine hjulet det bruker å låse seg på. Har også slakket brekkwairen litt. Hva i huleste er galt? kan det vere at trommlene er for slitt?. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Vil tro det er rust i tromlene. Enten mye eller lite. Er det sånn om du har bremsa en del med dem også? De ruster nokså fort om du ikke bremser mye, og da låser de seg iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Den henger aldri når jeg bruker bremsene, bare med brekk. Men bilen har ikkje blitt så mykje brukt, så det kan vere noke i rust, sjølv om trommelen har vert av uttallige gonger og det er ikkje mykje rust og se. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Det er jo ingen fjør på varieren, slik det er på de fleste andre biler, så de tar jo uansett litt brutalt og brått. Men det blir ekstra ille når tromlene har litt rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Ja.. forgi gang de låste seg, gjekk det opp med et j*vl*g smell. Når volvo'n er ute skal den inn i holet igjen, for se på saken da. Regner med å pusse litt inn i trommlene med fint papir og slakke wairen litt til. Jeg trudde egentlig det kunne ha noke med at waieren var for stram. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg