Juland Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Hei! Jeg var ute å sladda mye her i helga, og helt plutselig begynte det å ryke noe helt j*** fra panseret, så at lukket til radiatoren hadde hoppet av, så der var det ikke mye kjølevæske igjen.. Og etter dette så har den begynt å koke når jeg kjører hardt over lengre tid, altså sladder osv. Men det tar ganske lang tid før det skjer, men veldig irriterende da den ikke var sånn før. Lurte på om noen har vært borti detta før og om noen vet hva det kan være for noe. En kamerat av meg sa det var mulig at jeg måtte lufte kjølesystemet, tror dere dette hjelper noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Spørs om ikke tempsensoren til kjølevifta er kaputt, ganske vanlig på M102. http://www.stjerneservice.no/catalog/product_info.php?cPath=44_128_134&products_id=944 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 denne lufter seg selv. kan du ha tatt topp-pakningen??? den skal ikke bli varm i dette været. men bryteren til innslaget til vifta kan være def, det samme kan viftehjerte. sikringene har du sjekket??? vifta går på samme som bl.a. strømmen til turtelleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg