aasenboy Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Hei jg lurte på om noen vet hva som kan være årsaken eller har vært i samme situasjon? når jeg har satt meg i sjåførsetet og satt i selene på begge sider foran så begynner sikkerhetssele alarmen og pipe likevell om de er plugget i, det virker som om det er noe med kontakten på sjåførsiden for når det begynner og pipe og jeg trykker selen ned i kontakten hardt så slutter det. noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Er vell egentlig bare og åpne opp og sjekke? Kan være bryteren/sensoren som har fått seg ett slag eller en ledning som er dårlig. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg