Jeyhey Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Jjaja vert på kontoroll og må få ned co'en han sa den steig langt over 9 ikke at det sa meg noe. eksos lekasje var det men kun bitte litt nå... butta på kondens fjerner. skifta plugger olje olje filter og luft filter... jeg har ikke peiling på dette greiene:S spørsmølet er bare går det ann og fikse det? er elektronisk innsptøting på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Tar du sjansen så kan du fylle 20% av tanken med E85. Dette reduserer i hvert fall CO noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Kommer vel litt an på biltype. Er den gammel nok så er det en justeringssak Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 1986 modell mercedes 230e... tar sjansen på a fylle. ? hva kan skje? kansje vente til jeg har kjørt opp tanken 95, kondens fjerner og e85 sikkert ikke lurt og blande for mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_lars Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 kan justere den Siter biler 850glt/t5 bruksbil m3 drifte prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Er den med eller uten katalysator og lambdasensor? Er det uten kan den justeres, trenger en 10-15 cm lang 3mm unbrako, og en avgassmåler, juster den til blandingsforhold 14,7-15 :1 på skikkelig varm motor. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 det ved jeg faktisk ikke. må skjekked et men uansett hvem har avgassmåler? er ikke det noe dyrt? But thx ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Såvidt jeg vet er det vel ikke katter på en 86 mod stjernegris så da kan du bare helle på 20-30% E85. Jo avgassmåler koster endel. Da er det billigere å sette den på ett verksted og be de justere den. Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet ett bakgårds verksted og tatt en tur innom kl snart stengetid og spurt om de kunne justere det sånn raskt. Koster deg sikkert under 1000 lappen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Du kunne nok få kat og lambda som ekstrautstyr ganske tidlig på MB, og det har en del å si på hvordan man stiller blandinga. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg