Jonaldo Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Har akkurat kjøpt en 93 520 E34. Når jeg skulle starte for å dra på jobb i dag i 24 kuldegrader ville ikke varmeviften starte. Null reaksjon på alle nivåer. Noen kjappe og greie tips til hvor jeg bør begynne å lete etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 er en motstand på disse viftene som bruker og gå, strandveien auto i trondheim sa det var litt forbruksvare på disse... :doh Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hvor sitter denne motstanden da? Dyre greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 liten 1000 lapp såvidt jeg husker, satt i kundemottaket på verkstedet når vi hadde inn denne bilen, men så at han holdt på under hanskerommet, så ikke mere enn det dessverre, de hadde masse på lager da de sa dette var et kjent problem, var en relativt stor sak syns jeg, masse pinner i og greier. :afro Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Frister ikke å skru bil i over 20 minus, men får prøve å kikke litt på det etter jobb i dag. Skal sjekke om jeg får tak i denne motstanden her nede et sted. Noen som vet hvilke nr det er på sikringen til varmeapparatet? Er ikke så stiv i tysk:-) Noen i nærheten som evt har en slik vifte liggende til en grei julepris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 det du må sjekke er om du har Valeo, Siemens eller Behr vifte. Evt, logg deg inn på gs bildeler sin nettbutikk, legg inn regnr så kommer delenr og pris opp der. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Da tar det jo fort noen dager. Er nå det er kaldt:-) Skal sjekke produsent etterpå. Må finne ut om det er liv i vifta eller om det er noe annet krøll et sted..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 drammen, er ikke langt til ensjø da. evet skien. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Er et stykke midt i julestria i 20 kuldegrader:scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Noen tips til hvordan jeg skal måle på kontakten fra bryteren eller på kontaktpunktene på vifta? Hvilke pinner kan jeg laske for å teste vifta? Hvor mye jobb er det egentlig å plukke ut vifta? Må hele dashbordet ut eller ser det bare sånn ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Ingen som vet hvor vifta sitter og hvor vanskelig å få den byttet? Fikk tak i ny i dag men pga kulda gidder jeg ikke å holde på lenger enn jeg må. Flott hvis noen kunne delt sin kunnskap:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 30min fix. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Toppers det, men trenger fortsatt litt mere info hvis jeg skal ha håp om å få det til:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Sitter under vinduvisker mekanismen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Må ta bort den boksen med masse ledninger som sitter på torpedoveggen da eller? Får jo knapt hånda ned mellom torpedovegg og frontrute.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg