Jonaldo Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Prøver meg frem selv jeg. Blir nok noen veldig kalde fingre og endel banning. Trodde Bilforumet hadde mange "verdensmestre" jeg, men selvsagt tok jeg feil igjen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Du har vært her så lenge at du er en verdensmester. Søk på Google. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Har søkt på Google og fant en brukbar bruksanvisning. HAr lokalisert og fått ut vifta. Problemet er at vifta i bilen er en Siemens mens den jeg hadde fått tak var en Bosch. Passet dårlig:-) Når det gjelder "verdensmestre" så mener jeg de som alltid har noe å si om hva slags spiller folk har montert eller hva de syntes om en Skyline med feil vinge de så på en parkeringsplass. Veldig mange som bryr seg om uvesentlige ting, men som holder seg langt borte når noen trenger hjelp. Jeg liker å hjelpe andre med det jeg kan, men prøver ikke å utgi meg som noe gud over hva andre monterer på bilen sin. Jeg har aldri skrudd noe særlig på motor, men klarte alikevel å bytte toppakning, vamepumpe og registerreim på MX5'en ved hjelp av en bruksanvisning på 20 sider jeg fant frem via Google. Igjen var Bilforumet et ubrukelig sted å be om tips når jeg virkelig trengte det. Tilbake til saken: Er det noen som har en Siemens varmevifte til BMW E34 liggende til en grei pris i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Tvile på det e nånn som gidde og svar dæ når du skriv sånn der!! :chairshot Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Ikke så mye fornuftig uansett her, så klarer meg nok selv tenker jeg:-) Fant hvertfall fort ut at det ikke var motstanden. Sjelden disse gjør at vifta kutter helt ut. Pleier å virke på en av innstillingene. Avgårde for å få tak i vifte i morgen så er alt bra igjen:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Var innom og fikk med en vifte til min E34 i går. Den jeg fikk hørte egentlig til en Skoda Octavia men var helt lik av utseende og passet rett inn. Siemens dette også. Problemet er at jeg tror den trekker mye mer strøm enn den skal. Er så vidt vifta går på innstilling 1, 2 og 3. Grei hastighet på fire. Men sikringen går etter veldig kort tid. Noen tips her? Lurte på å koble en ledning utenom bryteren, men må vel ha en monsterkabel for å unngå at den smelter.... Noen som har en god løsning? Kan jo nevne at sikringen ikke hadde gått på den forrige vifta. Den var død:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg