KRÅVL Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 '97 Stratus LE. Har en feilkode på originalradioen/CD-spilleren som tilsynelatende er umulig å fjerne, og har lyst til å sette inn en standard-DIN enhet. Er det noen som vet trikset med å få ut den gamle spilleren? Hvordan er koblingene bakpå, vanlig ISO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidar09 Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei...du må dra forsiktig ut dekselet som sitter rundt hele enheten..den sitter på 4 klips og når du har fjernet den er det 4 skruer i hvert gjørne som du da skrur ut...og da er det bare og dra hele greia ut...hvordan koblingene er bak er jeg ikke sikker på da jeg ikke har tatt ut min enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 (endret) Du trenger en ISO-overgang ja: Du trenger også en monteringsramme når du har tatt ut originalradioen, litt spesielle tapper på Stratus, så en vanlig EuroChrysler-monteringsramme passer ikke rett inn uten å flytte det ene festet og justere et par styringspinner. Finn eventuelt en mer "universal" Chrysler-ramme som har flere av-knekkbare fester rundt hele, du trenger et feste på hver kortside. Endret Desember 24, 2010 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg