butrus_ Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 hei noen som gidder å forklare forskjellen? er det bare utseende?eller er det mere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius78 Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei! S-line er senket 30mm med sportsunderstell, har sportseter + endel annet stash. Skal du kjøpe TQ vil jeg absolutt anbefale deg å finne en s-line utgave. Har det selv og er veldig fornøyd. Siter - 04 Audi A4 1.8TQ Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 S-line er veldig hard i fjøringa. Så om en kjører på dårlig vei så vil passasjerene fort klage litt. Den vanlige med sportsunderstell er noe bedre. Senket 20 mm og har rundt 10cm bakkeklaring. Jeg hadde en slik. Har prøvd både s-line understell og vanlig. Den hadde alt annet s-line utenom merke i stol. Men det kan stå s-line på disse modellene uavhengig av hva slags understell osv de har. Da må en se i kodene som står på side 2 i servicehefte. Men de fleste med full s-line har sort taktrekk og s-line logo i stoler. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 sånn totalt sett har s-line mer utstyr.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
butrus_ Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 sånn totalt sett har s-line mer utstyr.... såpass hadde jeg fått med meg da:) så det er interiør og understell som er forskjellen asså?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 såpass hadde jeg fått med meg da:) så det er interiør og understell som er forskjellen asså?? Ja det er det. Men en kunne bestille bilene i alle slags kombinasjoner. SÅ en må vite hva slags utstyr det er på den enkelte bil. Det kan stå S-line uten at det betyr noe annet enn at det er litt utvendig styling... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 nedre del fanger forran og bak samt spoiler og andre dørblader er også forskjeller på dem :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg