_MDS_ Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 Vell det kan du si hva du vill om DRFT-R. Men så lenge høytiden bringer venner og familie sammen og skaper god stemning så kan du ikke nekte for at jula ikke er annet en possitivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 jeg syns jula er så forbanna oppskrytt! ikke har det noe med religion å gjøre engang! bare påtvunget bullshit for folk til å handle seg ihjel og tjene staten rike! der jah, endlig en som er mye enig med meg :D vel jula er flott den med det at famile samlest og god mat :) men ellers så er den bortkasta i mine øyne... jaja, 1. og 2. jule dag er flott så lenge de er på en ukedag ;) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 der jah, endlig en som er mye enig med meg :D vel jula er flott den med det at famile samlest og god mat :) men ellers så er den bortkasta i mine øyne... jaja, 1. og 2. jule dag er flott så lenge de er på en ukedag ;) jim Dere har det ikke vanskelig for og si det sånn. Eneste dere har og tenke på er at dere ikke likere jula. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Vell det kan du si hva du vill om DRFT-R. Men så lenge høytiden bringer venner og familie sammen og skaper god stemning så kan du ikke nekte for at jula ikke er annet en possitivt. Kan være med på den at det er fint at denne tiden bringer familie og venner sammen + masse god mat. Men det er der det stopper for min del! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 hehe veeeeeeeeeeeeeel... om dere nordmen er avhengige av JULA for å bringe famile sammen så sier det litt om dere.. Vi utlendinger har en helt annen holdning til den delen der for å si det slik! vel........ Typisk norsk ;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10011472 Og god mat eter jeg HVER bidige dag;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 hehe veeeeeeeeeeeeeel... om dere nordmen er avhengige av JULA for å bringe famile sammen så sier det litt om dere.. Vi utlendinger har en helt annen holdning til den delen der for å si det slik! vel........ Typisk norsk ;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10011472 Og god mat eter jeg HVER bidige dag;) Jævlig pussig Dritfet-R. Det er ikke lenge siden du betraktet dette drittlandet vi kaller Norge som ditt opprinnelsesland: mitt opprinnelses land er UHELDIGVIS dette dritt landet her kompis! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 jævlig pussig dritfet-r. Det er ikke lenge siden du betraktet dette drittlandet vi kaller norge som ditt opprinnelsesland: hahahahahahahaha! Nice one Reodor :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 stor forskjell på hvor man er født/hvor man bor. og hvor mentaliteten hører hjemme vesla: jeg er uheldigvis født i norge.. men jeg er uheldigvis fortsatt en utlending! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 hehe veeeeeeeeeeeeeel... om dere nordmen er avhengige av JULA for å bringe famile sammen så sier det litt om dere.. Vi utlendinger har en helt annen holdning til den delen der for å si det slik! vel........ Typisk norsk ;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10011472 Og god mat eter jeg HVER bidige dag;) Kebab er ikke mat, gutt! ;) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Kebab er ikke mat, gutt! ;) tjaaaaaaah. lammekjøtt... mais... salat? og tomat.. kvalifiserer som mat til meg !;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Kebab er fortsatt ikke mat, det er bare et alternativ til tarmskylling! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 men siden Robert liker en finger oppi rumpa når damene suger han, så trenger han en tarmskylling :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 jeg syns jula er så forbanna oppskrytt! ikke har det noe med religion å gjøre engang! bare påtvunget bullshit for folk til å handle seg ihjel og tjene staten rike! har foreldrene dine behandlet deg dårlig som barn? så skrudd i hode som du er så må jo noe være alvorlig galt.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 har foreldrene dine behandlet deg dårlig som barn? så skrudd i hode som du er så må jo noe være alvorlig galt.... Nøyaktig det samme kan han si til deg, på grunn av at han selv har andre tradisjoner. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Nøyaktig det samme kan han si til deg, på grunn av at han selv har andre tradisjoner. men og ha en så forbanna frekk og negativ oppførsel til alt blir bare så forbanna barnslig... jeg driter vel en lang en i om han ikke liker julen...vist han vil sitte med en kebab og gnaske litt kvitløk så kan han det...men han trenger da faen ikke være så kvalm hele tia.... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg