DRFT-R Skrevet Januar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 javisst ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 for at han rømte til utlandet det... pussy Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 samma de vell, så lenge en overlever ;) Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Jævælen har blokkert meg på facebook!:(:(:(:(( Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 ånei, så fælt! Dere var sikkert kjempegode venner da. Siden dere var venner på facebook og greier. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Store deler av dagens underholdning var fra mr. RDL på facebook... skal ikke si vi var gode venner nei! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Store deler av dagens underholdning var fra mr. RDL på facebook Ja for han er jo så morsom.. :m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 veldig. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 veldig. Du syns i hvertfall det 16vturbo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg kan ærlig innrømme at hvis han hadde en egen tv-serie så hadde jeg sett hver eneste episode... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 haha.. for en flokk med udugelige jævler dere er.. er jeg fortsatt et "tema" her eller? såfall kan jeg si at jeg kommer til å ende opp med den grommeste evo 9'ern til lands snart ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2011 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 legg ut flere bilder da tjukken.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 nææææææ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2011 sopp Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg