j_loftaas Skrevet Juni 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 hehe, vell ken du refererte til no 16vturbo? :P om eg va en av de så har det vell liite med samling og gjøre egentli, er mest fordi eg ikkje gir vekk noe, er det noe eg vill ha peng for så får folket bla opp så mye som eg vill ha, ellers så får driten stå... om ikkje det må selges til fordel for noe annet morro :P Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2011 Var deg og DRFT-R jeg refererte til! ;P må passe på så dere ikke bli sånn bare :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 hehe, tengte meg det :P mnja jo.. altså, e jo myyye som er kjekt og ha ;) :P greit ska vell si eg har mye drit :P men de meste er jo av rein hobby og ikkje bare samle for og stue vekk og ha :P (sel om de kansje va litt lite mening i det eg skreiv no? :P ) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 få det ut! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 mcgiver, nei, denne er kjøpt på grua. men jeg kan garantere deg at du ikke finner en som LIGNER engang denne i norge:) .. så lavt, med så mye bredde på hjul og påkost i kaross er det nok ingen som har enda. de som kjøres her er som regel påkosta et kjedlig senkesett og muligens rota felger.. blir skuffa av å se folk kjøre originalt Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 ;) ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2011 Ser ut som det sku vør kjøpt i bya! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 haha.. for en flokk med udugelige jævler dere er.. er jeg fortsatt et "tema" her eller? såfall kan jeg si at jeg kommer til å ende opp med den grommeste evo 9'ern til lands snart ;) Ingen som har sakt at det er positivt. Men ser jo fort at du ikke har forandret deg så mye siden sist du spydde ut et innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juni 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2011 Ser ut som baklyktene er lagd i korea da robert :D bedre uten.. Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Beedre uten hva? er jo original lyktene på bilen da luringen! MDS.. hva forandrer ikke på legender;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 alle regler har ett unntak :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Beedre uten hva? er jo original lyktene på bilen da luringen! MDS.. hva forandrer ikke på legender;) Ser du på deg selv som en legende? :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 kompis.. det er meg og Napoleon lissom! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 se her jenter;) nå har dere noe å bryne dere på! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg