16vturbo Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 DnB mordi heter? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 Fine greier for de som liker å betale renter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2011 pfft.. jada for jeg ENESTE i norge som har lån på en bil eller? ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 pfft.. jada for jeg ENESTE i norge som har lån på en bil eller? ;) Nei du er ikke alene. Det er flere av dere luringene ;) Jeg sparer heller pengene. Så kjøper jeg bilen når jeg har råd til det helt uten renter og lån Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 ja lykketil.. innen du har spart opp penger til å cashe ut så mye som en 2001mod passat, da er det ingen biler på bakken lenger. de fleste flyr! renter er minste problem. å betale 8.000kr i lån er ikke allverden for dem som jobber og klarer å tjene penger;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 ja lykketil.. innen du har spart opp penger til å cashe ut så mye som en 2001mod passat, da er det ingen biler på bakken lenger. de fleste flyr! renter er minste problem. å betale 8.000kr i lån er ikke allverden for dem som jobber og klarer å tjene penger;) Jeg jobber og klarer å tjene penger. Men jeg klarer også og spare penger. Istedenfor og kaste de bort på annet tull. Men nok om det. Utrolig sprek bil, det kan man ikke si noe på hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 ja spare penger kan du gjøre når du er gammal. nå vil du vel ikke vite engang hvor mye penger jeg har kastabort siden jeg var 12 heller. så å betale lån på en grom bil på skilter er i grunn ++ Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Spare penger kan man gjøre hele tiden. Det er slik man oppnår en formue. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 det har jeg nok av;) ikke glem at alle utlendinger jobber SVART i tilleg til vanlig jobb;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 det har jeg nok av;) ikke glem at alle utlendinger jobber SVART i tilleg til vanlig jobb;) Det gjør nordmenn også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 helt sikkert.. men dere syter så jævlig om sparing og sløsing! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 ja spare penger kan du gjøre når du er gammal. nå vil du vel ikke vite engang hvor mye penger jeg har kastabort siden jeg var 12 heller. så å betale lån på en grom bil på skilter er i grunn ++ Derfor du bor hjemme hos mamma også? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 nå har det seg slik at jeg har 60%andel i det huset der og bor i andre etasje. og kunne i grunn ikke brydd meg mindre;) mener du at jeg skulle flytta ut BARE for å betale 8.000kr på 20kvm? da er du rimelig dum i grunn Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Slikt er du for mammadalt til å forstå :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 helt sikkert.. men dere syter så jævlig om sparing og sløsing! vell ikkje alle ;) er jo en grunn t at en altid går uten peng 14 dager etter lønninga :P altids noe og bruke de på samme faen kor mye en tener så blir det tomt etter noen uker :P Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg