Fabiz Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Hoppsann! Har hentet meg en 360 GLI som noen kanskje har fått med seg. Dette skal bil bruksbil og vinterbil, så det er LOW budget! ;D -140.000km -Injection -80KW -Varmeseter -Tåkelys -Webasto Takluke -Sportsluftfilter:doh Er også litt feil på bilen: -Speedo fungerer ikke. -Ødelagte støtdempere framme. (Nye dempere og kyllingben er kjøpt inn.) -Mangler et feste til kyllingbenet venstre side. Planer for bilen: -Skvettlapper bak. -6xTusenmetere foran -15" sommerfelger -Svart panser -Svissad racingspärr.:race -OMP stoler -Luisi ratt -CD-spiller Et dårlig bilde, flere kommer! Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 kan bli meget bra dette mye de samme planer som på 343en min :P har luisi ratt i bestillig, rør til hallbur liggende, svart panser, 80talls 4x fjernlys i bestilling, allerede sveiset sperre ++ kan bli meget tøft Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 kan bli meget bra dettemye de samme planer som på 343en min :P har luisi ratt i bestillig, rør til hallbur liggende, svart panser, 80talls 4x fjernlys i bestilling, allerede sveiset sperre ++ kan bli meget tøft Man kan ikke annet enn å gjøre disse bilene enda mer harry enn de allerede er, hehe. Bytte av støtdempere var grassalt på denne i hvert fall, satt jo fast alt som var... Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shizzeldude Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Fått gjort litt med volvon din?:D eventuelt bilder:) Siter Volvo 360 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg