Chosen Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Legger ut flere pakker med hvite instrumenter her... Litt lettere og ha en bestemt plass og finne dem enn og lete rundt overalt... Så legger ut de jeg har, så kan folk evt legge ut mer hvis dem har no ;) De jeg har : GTI 16v 1.6 med speedo som går til 200 1.6 med speedo som går til 220 1.6 med speedo som går til 200 1.6 med speedo som går til 220 Kan sikkert brukes om hverandre ... Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Speedoen på 1.6l utgaven kommer såfall fra en 1.8, for det er jeg som har laget det. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Bare satt sammen alt jeg har finni jeg ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Sliter med å få printa ut disse i reelt format, prøvd i Photoshop og i windows sin bildebrowser, noen ideer? Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Paint! :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 http://home.no/jebfx/ <--- Der finner du hvite skiver ;) Mvh Jonas Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 er det bare til golf du har? Og hvordan har du laget de? PM meg.. Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 har eit lite spørsmål.. er på hybelen min no .. så får ikke sjekka hvor langt speedometeret mitt går lixom.. Noen som har peiling hvor mange kilomtere den går opp til.. i KM/H Må nesten vite det til å finne rette skiver.. Golf2 CL, 1990 modell. 1.8i . 3 dørs. 90 HK Hva som er standard instrument skiver til denne bilen.. ? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 220kmh, 7500rpm Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tenic Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 oki da fann eg den.. Noen tips og råd eg trenger og ha med meg før eg begynner og sette kvite papir instrument på skivene.. Trur det vil bli brukbart hvis eg bruker skikli fotopapit til å skrive ut på. Hva slags lim bør eg bruke ? Hva bør eg passe på ? Noe som er lett og ødelegge ? Siter Mvh Marius alias tenic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Ingen som hadde giddi og printa ut hvite instrumenter til meg? Må være 16v instumenter på sånn papir som jeg kan klistre rett på. Send pm mvh Martin:) Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 huff, kommer bare opp "finner ikke siden" hos meg... kan noen legge ut bilder av dem eller maile dem til meg?? skulle gjerne hatt dem:) tplassen@hotmail.com mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg