asconabs Skrevet Desember 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2010 Jeg lurte på om det var noen som hadde koblingskjema til det orginale instrumentpanelet?. har et sr instrument som ikke fungerer? lysa i instrumente fungerer og farta. men ingeting annet, noen som har peiling på hva det kan være for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrian88 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 hei jeg har samme problemet med min ascona b, sr instrumenter som ikke fungerer. har du finne ut noe av dine? Siter 92` Civic HB - Bruksprosjektet.. 76` Ascona B - Laaaangtids prosjekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Oktober 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2011 Har du koblet det riktig? du må flytte rundt på ledningene i kontakten i forhold til sånn det er orginalt. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg