Whistler Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 leser her at noen gjør dette for å få mer lyd, men kan det ha noen bivirkninger? ugjevn tomgang osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Bivirkningen er vel at filteret går fortere tett og dermed fungerer dårligere fordi fremmedlegmer lettere finner veien til filteret. Bli vel samme virkningen som å bruke elendige konfiltre. Ødelegger motoren. De er virkelig rævva til å rense luft, innoljet eller ikke. Kjør på en støvete grusvei og sjekk rørene så skjønner du... Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Blir mer lyd ja. Jeg har prøvd ut dette med hell. Bare at jeg sagde et svæææært høl i boksen. Du hører GODT at bilen drar inn luft når du gir på. Blir nok fortere tett ja, men det er igrunn ikke så farlig når et nytt filter koster sånn ca 100 gærninger hos torshov. ;) Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Blir fin innsugslyd ja lyd ja.. hadde dette på min volvo og filtret mitt ble ikke så fort skittent bytta det vel hver andre mnd.... Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 hver andre måned? hehe.. jeg bytter en gang i året :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 du taper også kanskje litt effekt da det nå blir dratt inn varm luft fra motorrommet istedet for 'kald luft' kanal i skjerm etc.. høres nok mer 'sportslig' ut men ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 På en turbobil vil du nok merke stor forskjell... Sugemotor gir stort sett kun lyd.. Men det er jo kult :) Ang filtrering med ettermonterte filtre: prøv å vaske filteret en gang i bland, det hjelper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnnyV70 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 har en volvo v70 ca hvor stort hull er å anbefale? omkrets, hvor mye vil et nytt filter koste? er det godt nokk med et fra biltema? Om jeg profilskjærer/borer et hull og kjøter på en slange fra det hullet å legger frem med grillen vil det jo komme mer kald luft men jeg antar at det vil også dra til seg enorme mengder støv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 har en volvo v70 ca hvor stort hull er å anbefale? omkrets, hvor mye vil et nytt filter koste? er det godt nokk med et fra biltema? Om jeg profilskjærer/borer et hull og kjøter på en slange fra det hullet å legger frem med grillen vil det jo komme mer kald luft men jeg antar at det vil også dra til seg enorme mengder støv? DEt blir neppe verre med skitt om du ikke lager hull mot hjulhuset. Prøv deg fram, ulempene er at du kan risikere å få varm luft. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohnnyV70 Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Har tenkt litt på det, tror jeg kjører K&N filter eller noe lignende. Er bare usikker på om jeg skal ta oljet eller uoljet ettersom Luft mengde måleren ikke alltid tåler slik olje : / er veldig usikker vet ikke helt hvem jeg skal spørre heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Bruk ett uoljet du, du har luftmassemåler som diverse VAG. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg