88 modell Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Sitter her "sørfer" på amerikanske bilsider og mange steder er det prat om "bolt on" turbokit. Noen som vet om disse er vanskelige og montere(må du ha mye spesial verktøy,er dette så vanskelig at du må være utdanna bilmekaniker for og få det til)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 trenger ikke å være hjernekirurg for å montere "bolt-on" kit.. det ligger nesten i ordet... men det er jo en fordel å kunne fram og tilbake på en skiftenøkkel da:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by mx6 trenger ikke å være hjernekirurg for å montere "bolt-on" kit.. det ligger nesten i ordet... men det er jo en fordel å kunne fram og tilbake på en skiftenøkkel da:D :) har du flere bilder av bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 modell Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 har nok ikke bilen ennå(er nok 2 år til jeg kan ta lappen:( )men en jeg kjenner får snart bil,som han kanskje skal ha turbokit på:D .tenkte jeg skulle ha crx med 130 hk motren,og vil montere turbokit på den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 er ikke bilen min det bilde av:( men jeg har noen fler bilder på http://www.home.no/mx6 :D CRX med turbo er tøft det.. får nok greit med hester i den lille bilen der;) blir nok turbo på børsa mi til neste vinter.. skal bytte stempler og bygge opp motoren på nytt.. satser på å få rundt 200-250 hk på hjula:D er hvertfall flere som har det i statene Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88 modell Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 da har du nok norges raskeste crx(tror jeg). Blir nok noen tøfinger i 240 tic som kan få seg en overaskelse da:D(ikke at det er noe feil med 240) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg