chnbmw320 Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Har kjøpt inn termostaten til en audi a4 1.6 99mod. Men sliter litt med å lokalisere denne. hvor finner jeg denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Følg slangen fra bunnen av radiator til motor. Den ender opp i termostathuset som sitter på undersiden av vannpumpa. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chnbmw320 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Følg slangen fra bunnen av radiator til motor. Den ender opp i termostathuset som sitter på undersiden av vannpumpa. -- Ok... må jeg demontere mye for å komme til den? virker litt trangt nedi der og vil unngå å demontere for mye i denne kulden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chnbmw320 Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 hei...jeg trenger seriøst litt hjelp til å fikse dette? virker som det må demonteres mye for å skifte ut denne. Noen som har en guide eller kan fortelle litt kort hva som må gjøres. Jeg fant slangen men er i tvil hvor termostaten er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg