Gå til innhold

Stensiler? Eller hva heter det?:)

Ranger emnet

VW-Alex

Anbefalte innlegg

Hei Folkens:)

Kan begynne med å ønske alle en God Jul :D

Så over til spørsmålet:

Stensiler? er det det rette navnet på det jeg er ute etter?

Og hvor får man tak i dette?

Hvis jeg skal lakke feks et panser, og det det skal være noe skrift og noe mønster på denne, og jeg ikke vil ha klistremerker på.

Kan jeg da legge fargen, så stensil med skriften og mønsteret oppå dette, så legge resten av fargen rundt, for å så rive bort stensilen, så klar over eller mid-coat o.l?:)

Er denne stensilen/klistremerket et spessielt type "stoff"?

Tenker da på "limet" at dette ikke klebrer seg så sykt godt fast osv osv:)

2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG

2013 Ski-Doo Summit XM 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner:) Men når jeg skal ha dette lagd, må jeg si at det skal være til lakkering... For det jeg tenker på er om limet ikke må være av det som limer seg så sykt fast, me tanke på at når man har lagt den fargen man vil ha under "teipen" at dette ikke blir revet av :p

2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG

2013 Ski-Doo Summit XM 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greieste er vel å gå til et rekalmebyrå som Einar skriver. Helt vanlig vinyl er ikke så vanskelig å rive av igjen om den ikke har sitti for lenge. Du får også hobbymaskiner som skjærer vinyl(stensiler), men de koster gjerne noen tusenlapper.

computersilhouette2.jpg

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider