VW-Alex Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Hei Folkens:) Kan begynne med å ønske alle en God Jul :D Så over til spørsmålet: Stensiler? er det det rette navnet på det jeg er ute etter? Og hvor får man tak i dette? Hvis jeg skal lakke feks et panser, og det det skal være noe skrift og noe mønster på denne, og jeg ikke vil ha klistremerker på. Kan jeg da legge fargen, så stensil med skriften og mønsteret oppå dette, så legge resten av fargen rundt, for å så rive bort stensilen, så klar over eller mid-coat o.l?:) Er denne stensilen/klistremerket et spessielt type "stoff"? Tenker da på "limet" at dette ikke klebrer seg så sykt godt fast osv osv:) Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espento Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 lag malene selv, teip opp med en teip som ikke lager for mye kant, slip over med veldig fint papir for og få vekk kanter osv, slip hele panseret så du tar du klarlakk over og sliper/polerer kanter og evt ny klarlakk over igjen :) tror det burde funke :) Siter Audi A4 Avant 1999 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Alex Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 E me på dette me teip å sånn :) Å fremgangsmåten er grei:) Men tenkte da i stede for å teipe opp "SKRIFTER" som blir å se veldig jalla kontra å få skrevet ut dette:) Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Lag det som du vil ha det, få sendt det til ett reklamebyrå eller noe ligennde, hvis ikke bruk fantasien og barberblad. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Alex Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Skjønner:) Men når jeg skal ha dette lagd, må jeg si at det skal være til lakkering... For det jeg tenker på er om limet ikke må være av det som limer seg så sykt fast, me tanke på at når man har lagt den fargen man vil ha under "teipen" at dette ikke blir revet av :p Siter 2011 Skoda Superb 140 4x4 DSG 2013 Ski-Doo Summit XM 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Det greieste er vel å gå til et rekalmebyrå som Einar skriver. Helt vanlig vinyl er ikke så vanskelig å rive av igjen om den ikke har sitti for lenge. Du får også hobbymaskiner som skjærer vinyl(stensiler), men de koster gjerne noen tusenlapper. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Ta også et søk på "airbrush stencil" Husker jeg så de hadde noen slike på tipro i sverige. (de som selger house of kolor lakk i sverige) Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg