Gå til innhold

Hvor er det folket råner hen på Akershus?

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by partypulp

Strømmen er vel på vei bort. De har bygget leiligheter på råneplassen, shell er lagt ned, og de skal bygge tak over halve strømmen..

Antiråneplass deluxe!

ehmm... nye Shell :idea: MacD og Shell på samme sted. hva mer kan rånere spørre om ?? det er også greit med plass der. mer enn det vi hadde i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under Sandvika Storsenter, eller "alternativ parkering" som det så fint heter så bruker det og stå en del folk under der om kveldene..

Da det er varmt og godt der nede.. og en liten "stripe"..

Har aldri vært der selv, har bare kjørt forbi.. tok aldri til meg mote og stoppe :P

Men det vet ihvertfall jeg om, så har du sladdeplass ved RUD Vgs..

Nå er den unyttig siden snøen har klumpet seg, så det er helt jævlig og kjøre der..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Under Sandvika Storsenter, eller "alternativ parkering" som det så fint heter så bruker det og stå en del folk under der om kveldene..

Da det er varmt og godt der nede.. og en liten "stripe"..

Har aldri vært der selv, har bare kjørt forbi.. tok aldri til meg mote og stoppe :P

Men det vet ihvertfall jeg om, så har du sladdeplass ved RUD Vgs..

Nå er den unyttig siden snøen har klumpet seg, så det er helt jævlig og kjøre der..

Er noen som pleier å stå der ja:) står der noen ganger i helgene.. men dette er pga jeg jobber i kommunen.. og ansatte liker ikke at ungdommen henger/søpler ned stedet :)... men i går var 35 Biler nede i kommunegården der:).. Dagbladet var å intervjua eller noe.. vet ikke helt hva men.. var ikke der så..

Men ellers til sommern blir det Statoil sandvika (suppa)... :D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Er noen som pleier å stå der ja:) står der noen ganger i helgene.. men dette er pga jeg jobber i kommunen.. og ansatte liker ikke at ungdommen henger/søpler ned stedet :)... men i går var 35 Biler nede i kommunegården der:).. Dagbladet var å intervjua eller noe.. vet ikke helt hva men.. var ikke der så..

Men ellers til sommern blir det Statoil sandvika (suppa)... :D

Da gikk du glipp av maks harryfaktor ;)

Ble jagd bort av 2 politifolk og 2 tyttebærpoliti da brannalarmen gikk etter litt svidd gummi. Var på Statoil også, men onkel fulgte etter så man endte tilslutt opp på Kadda og det var en kald opplevelse. Menmen, ble ihvertfall tatt utrolig mange bilder av det meste som kunne krype og gå:cool:

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider