Gå til innhold

Hvor er det folket råner hen på Akershus?

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by momo

Ja det er sant... Hvem er du da Jeb kan ikke si jeg vet hvem du er... å det er rart på et sted som dette :rolleyes:

kanskje jeg skal ta å henge på grillen en kveld å se om det faktisk kommer fler rånere :D Er vel bare fjortisbabes vel... hmmm :( ... ;) .. :D

Jonas Brenden, snart 17 ;)

Du er da?

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fashen

heiheihei! gi faen a! ikke begynn detta klokka 19! jobber til 20.00 i dag! ta heller 2100 eller noe..jeg vil også være med! :)

Har tenkt å parkere der noen timer jeg da. bare kom når du vil. blir der til rundt 22 eller no tror jeg kanskje senere. :D

Tøft om det kom mange. har fått med meg to kamerater. begynner vel åråne bort dit sånn ca 8 tenker jeg ;)

Bra sladdeføre å ;)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

Jeg blir vel å se der, tenker jeg.. ikke det at jeg kjenner noen som kommer, tenker jeg, men.. :P

Kjenner ikke så mange som kommer jeg heller ;) Hvilken bil kommer du i da? Bilen min ser du på avataren så bare kom bort på en prat :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ANER ikke hvor detta er hen, men. jeg kjører til sørumsand, og ser om jeg ser noen.. :P

noen som har lyst til å gi meg et tlf. nr å ringe på om jeg roter meg altfor fælt bort?

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider