Gå til innhold

Hvor er det folket råner hen på Akershus?

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by ReWrite

Under Sandvika Storsenter, eller "alternativ parkering" som det så fint heter så bruker det og stå en del folk under der om kveldene..

Da det er varmt og godt der nede.. og en liten "stripe"..

Har aldri vært der selv, har bare kjørt forbi.. tok aldri til meg mote og stoppe :P

Men det vet ihvertfall jeg om, så har du sladdeplass ved RUD Vgs..

Nå er den unyttig siden snøen har klumpet seg, så det er helt jævlig og kjøre der..

Hehe, har observert det der jeg og, ser dem henger der når jeg drar på Kino, har ikke turt å stoppe jeg heller, er redd for at wunderbaum lukta skal spre seg inn i bilen min hvis jeg ruller ned vinduet.. neida. Vi skulle nesten tatt ett lite streetmeet i Asker igjen snart syns jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 18tom

Da gikk du glipp av maks harryfaktor ;)

Ble jagd bort av 2 politifolk og 2 tyttebærpoliti da brannalarmen gikk etter litt svidd gummi. Var på Statoil også, men onkel fulgte etter så man endte tilslutt opp på Kadda og det var en kald opplevelse. Menmen, ble ihvertfall tatt utrolig mange bilder av det meste som kunne krype og gå:cool:

Hørte dette :) hehe.. snuten kan like gjerne gi opp hehe...:D

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jeb

Huff, synes folk skal råne seg til Sørumsand ;) Fiiiin stripe her... :)

Stripa på sørumsand er ødelagt av de forb***** fartshumpete som jeg alltid slår neddi.

obs i lillestrøm...stort og sentralt..

Blir nok en del der i sommer ja, suveren råneplass, kanskje en tanke å prøve streemeet der en gang??

men det er fortsatt strømmen som er drømmen :D :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, sant at Sørumsand har fått dissa jævla fartsdumpene... Menne kommer nok til og bli fler og fler rånere her... Mange av oss yngre som får lappen ;)

Menne, hadde vært jævli fett hvis folk hadde begynt og råne hit .. Biler står på stasjonen og sånn :) Begynner og bli non år siden jeg så det sist så...

Mvh Chosen

har ikke bil enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant... Hvem er du da Jeb kan ikke si jeg vet hvem du er... å det er rart på et sted som dette :rolleyes:

kanskje jeg skal ta å henge på grillen en kveld å se om det faktisk kommer fler rånere :D Er vel bare fjortisbabes vel... hmmm :( ... ;) .. :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

Er noen som pleier å stå der ja:) står der noen ganger i helgene.. men dette er pga jeg jobber i kommunen.. og ansatte liker ikke at ungdommen henger/søpler ned stedet :)... men i går var 35 Biler nede i kommunegården der:).. Dagbladet var å intervjua eller noe.. vet ikke helt hva men.. var ikke der så..

Men ellers til sommern blir det Statoil sandvika (suppa)... :D

Aldri sett bilen din jeg - bor jo i Sandvika og kjører her hver dag. Tror du bare lurer :D

Heisen i bygget jeg bor går jo ned til alternativ parkering :D Eneste jeg har sett der nede er fjortisser i gamle asconaer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by steinar

Aldri sett bilen din jeg - bor jo i Sandvika og kjører her hver dag. Tror du bare lurer :D

Heisen i bygget jeg bor går jo ned til alternativ parkering :D Eneste jeg har sett der nede er fjortisser i gamle asconaer :D

hehe.. er ikke ved den alternativ parkeringa.. er heelt innerst ved den snu plassen... like før du kommer inn i kommunegård's parkeringa.. :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider