Arfas Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Hvordan er det med drifiting på Primera med forhjulstrek? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 (endret) Idiotisk! EOD. Edit: Du kommer til å få mye pepper for i det hele tatt å nevne noe slikt. :D Endret Desember 27, 2010 av Viking067 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 hehe... kompis det er lenge igjen til 1 april ;)= Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 ok.. jeg tar det tilbake,, man KAN drifte med primera"!"! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Skulle ønske jeg hadde like god bilkontroll som han i den primeraen der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Det er seriøst! Er helt fersk med bil! må begynne et sted! Hva slags bil som ligner er vært og kjøpes inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 jeg har en bil du kan kjøpe av meg. 150.000kr så er den din! hadde vært fordel at du googler deg til litt mere kunnskap om du skal drive med bil.. ellers så kan du bare bla opp par kjappe tusenlapper og hente deg en grom bil her hos meg så kan du forske så mye du måtte ønske Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Det er seriøst! Er helt fersk med bil! må begynne et sted! Hva slags bil som ligner er vært og kjøpes inn? Først må du fortelle oss hvor mye penger du skal bruke på dette. Sist men ikke minst må man huske at det er forskjell på drifting og sladding. Brekksladder på en parkeringsplass er ikke drifting, så en primera har neppe noe å gjøre i drifting. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Først må du fortelle oss hvor mye penger du skal bruke på dette. Sist men ikke minst må man huske at det er forskjell på drifting og sladding. Brekksladder på en parkeringsplass er ikke drifting, så en primera har neppe noe å gjøre i drifting. Da blir det egentlig Sladding på parkeringsplass ^^ Jeg har 13 tusen tenkt og bruke optil 30 tusen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Da blir det noe annet :) Primera er bra biler det. Se etter rust, spesielt i kanalene og hjulbuene bak. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Da blir det noe annet :) Primera er bra biler det. Se etter rust, spesielt i kanalene og hjulbuene bak. Det som er er at den har gått 219000 Men den har jo ikke registerreim men kjede så er det brukbart? ABS Følerne er gåene og koster 300kr og bytte også. Hva er prisen på og bytte ut motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arfas Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Da blir det noe annet :) Primera er bra biler det. Se etter rust, spesielt i kanalene og hjulbuene bak. Kan jeg vise deg annonsen? Også kan du fortelle meg om jeg burde ta en titt på den? er ikke flink med bil sjø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SindreD Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Kan jeg vise deg annonsen? Også kan du fortelle meg om jeg burde ta en titt på den? er ikke flink med bil sjø Kjøp heller en billig BMW som faktisk har bakhjulsdrift Siter -BMW E34 525i 24v 1992 -Skoda Octavia RS 2.0tdi, 205hk, 425nm 2007 (SOLGT) -Ford Mondeo 1.8 16v 2003 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekam Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 kjøp deg en ford sierra god begynner bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellcorp Skrevet Mars 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 enig der. med en OHC motor, tåler iallfal mer en det bmw motorene. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg