opelduude Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Av og til når jeg står på tomgang så får jeg en høy skrikelyd fra bilen. Lyden kommer fra innsuget. Det er ikke dynamoen for jeg prøvde å ta av reima men lyden var der fortsatt. Har også problemer med å få bilen til å gå på tomgang når det er kaldt og motoren er kald. Noen forslag? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Tipper det er falskluft ved en pakning på innsuget. Sjekk ved tomgangsregulatoren. Hadde samme hylelyd på min omega, og der var ene skruen til regulatoren borte slik at det var glippe mellom pakning og regulator. Satt i ny skrue og lyden ble borte :-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Fant du ut feilen? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Ja, jeg tror det. Den ene skruen på tomgangsregulatoren går bare rundt og rundt. Så det kommer sikkert inn luft der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg