polly90 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Hvordan vet jeg hva jeg har?? Siter Vw Passat 1,9tdi 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvattum Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Det går på interiør og starter med comfortline som har vanlige velur seter og er ganske standar på alle måter - Trendline er den sportslige utgaven med sportseter i tillegg til skinnratt og girkule andre lister innvendig -Highline Passat har i tillegg til Trendline så har den skinninteriør. Highline har også krom rail og lister. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polly90 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Det går på interiør og starter med comfortline som har vanlige velur seter og er ganske standar på alle måter - Trendline er den sportslige utgaven med sportseter i tillegg til skinnratt og girkule andre lister innvendig -Highline Passat har i tillegg til Trendline så har den skinninteriør. Highline har også krom rail og lister. Da har jeg Trendline, takk for svar:)men har chrom rails, vanlig på trendline? Siter Vw Passat 1,9tdi 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Chrome Rails kan vel leveres som ekstrautstyr også tror jeg.. Ring Møller så får du vite det med en gang. De har det i sin oversikt så fort de får regnr ditt. Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polly90 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Chrome Rails kan vel leveres som ekstrautstyr også tror jeg.. Ring Møller så får du vite det med en gang. De har det i sin oversikt så fort de får regnr ditt. okey, skal gjøre det:) Siter Vw Passat 1,9tdi 02. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Det står iallefall HIGH sammen med alt det andre på kvitteringer derfra. Regner med at det er highline som menes da :) Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg