magnarbore Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Bilen står no utenfor huset her og starter ikke. Har nå hatt en del problemer med corrado'n og nå skal det hele toppes. Bilen har stått i ro i ei uke og har ikke startet, men i går starten den og gikk. Gikk dårlig, og bensinforbruket lå ifølge MFA på over 4L pr.mil. Men den starta hver gang jeg stoppa. I dag derimot, etter ei kald natt så starter den ikke. Det er bensin, og gnist, men starter fortsatt ikke. tenner, og hvis jeg er heldig starter den og går til 500RPM, og holder seg litt der, før den dør ut igjen. Noen som har en anelse hva den kan være? utelukk lambdasonde Kan det være ecu/digifanten som tar kvelden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 vokstermostaten? dont shoot me if i'm wrong xD Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 vokstermostaten? dont shoot me if i'm wrong xD Ække det den dingsen som finnes i forgasseren på disse da? Mener å huske det fra min Jetta II. Og G60 har vel ikke forgasser. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 er nok ikke det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 stemmer det reodor ;) Voksterm. er automatchoken i forgasseren, og g60 har ikke forgasser :) riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 det var det jeg trodde :) lærer alltids noe nytt :) hva med at coilen er gåen? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 da hadde det ikke vært gnist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Du har vel en del sensorer på motoren, det være seg kamsensor, veivakselsensor osv. Disse kan kødde det til betraktelig. Videre er det sikkert flere sensorer som sitter i tilknytning til innsuget. Har du sjekket funksjonen på disse? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 tempfølere er vell noe som går igjen på disse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 er det noen måte å sjekke sensorer på uten å kjøpe nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Jeg håper ikke det, jeg har nemlig kjøpt sensorer for flere tusen kroner til Volvoen uten å teste de gamle først :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 alt av sensorer og følere kan måles. kan vel forsåvidt også leses ut feilkoder på denne. en ting som du også burde sjekke, er sporkilen på registerhjulet på veiv. er jo ikke umulig at det er motorstyringen, men oftest er det bare en bagatell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.