divad Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Som tittel. Kommer meg rett og slett ikke opp om morgenen. Mobilalarmen gir ingen annen effekt enn sovemusikk, og vekkerklokkene blir bare ødelagte!! Så noen forslag til hva som kan hjelpe? Åpen for alle forslag! :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Du kan legge deg tidligere om kvelden. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Har du et anlegg på pcn kan du jo laste ned et program som spiller av musikken når du ønsker. Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Vekkerklokker i serie på f.eks fem minutter mellom hver starter å ringe. Sliter selv fælt med å komme opp om morgenene, og dette, samt ett reelt behov for å rekke noe om morgenen er eneste som fungerer. En en er også fint å ha Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Desember 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2010 Du kan legge deg tidligere om kvelden. Nja.. ikke helt lett, må jo utnytte døgnet best mulig! Har du et anlegg på pcn kan du jo laste ned et program som spiller av musikken når du ønsker. Kan jo være en ide :) Vekkerklokker i serie på f.eks fem minutter mellom hver starter å ringe. Sliter selv fælt med å komme opp om morgenene, og dette, samt ett reelt behov for å rekke noe om morgenen er eneste som fungerer. En en er også fint å ha Genialt. Tror jeg må finne meg en heavy-duty "serie-vekkerklokke" som jeg plasserer slik at jeg må ut av senga! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 vel vist du ikke GIDDER og legge deg tidligere, så kan du bare ha det så godt.... når pleier du legge deg? når står du opp? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Moské-vekkeklokke er aldri feil: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Han er ikke pålogget lenger..... Kanskje han syntes ideen om og legge seg tidligere var en god ide..... :tannløs: Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Anskaff deg barn, på en skikkelig måte altså. Har selv to slike vekkerklokker som ikke kan "snoozes" når de våkner, og det gjør de gjerne i 6-7tiden :p Ellers er trikset å ha vekkerklokka såpass langt unna senga at du må stå opp for å slå den av. Last ned til telefonen din.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Når jeg oppdaterte softwaren på telefonen min (vekkerklokka mi) så kom det en endring i hvordan man skrudde den av.. dette gjorde at jeg vokna ganske greit en tid :P Ellers så kjøp en cd-spiller eller noe sånnt som har muligheter for "radiovekking" og koble til noen ekstra høytalere og skru det på fullt.. høye lyder er som regel en sikker vinner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Moské-vekkeklokke er aldri feil: Hadde han våknet til den vær morgen så hadde det vell endt med at han hadde knust den! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 jeg har en slik alarm på ipoden, jeg hører den ikke om morgene, men hvist jeg hører den lyde på tv'n eller noe så slår jeg den av, for den er så jævlig irriterende!xD Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 um.. sex? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 sove er oppskrytt, et par timer på auet holder i massevis Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Jeg har en sånn vekkerklokke med helikopter på. Når den ringer så flyr helikopteret avsted, og levenet slutter ikke før jeg har henta helikopteret og satt den på plass i klokka. Kødder ikke! Fikk den i julegave for et par år siden. Aner ikke hvor man får kjøpt. ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg