nullpeiling Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Volvo 850 bensinmotor går best på 95 eller 98? hva skal den egentlig ha? fylte med 95 blyfri igår og i dag drog så og si ikke bilen. kan det være grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 Volvo 850 bensinmotor går best på 95 eller 98? hva skal den egentlig ha? fylte med 95 blyfri igår og i dag drog så og si ikke bilen. kan det være grunnen? Nei! Men hva om et par år, når du begynner å få et snev av peiling? Kommer du til å angre på det håpløse brukernavnet ditt da? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 hehehe... :jerkoff: blander både 95, 98 og E-85 æ, merk itj nå forskjell i d hele tatt... :volvsmile Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo service Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Hei har fyllt på med 95 og 98 blyfri det siste året. Det funker helt greit om du blander litt av og til når du fyller tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamsund Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Er vel 95 oktan som er anbefalt av produsenten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo service Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Det er vertfall det jeg bruker på min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futaba Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg fyller 98 på min t5R, bilen funker ikke på 95... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0bie Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 95 funker vel for ikke turbo biler , mens de som har turbo bør ha 98 pga de får utnytta den høyere oktanen litt mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg