heljo Skrevet Desember 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2010 har ein lyd ved bremsepedalen, truleg er det ein lekkasj på noko vakuum, for det bkir vekk når eg bremsar. men når eg slepp oppatt pedalen, kjem susinga att. Slepp eg pedalen veldig sakte ut, blir det av og til slutt på susinga. Er det nokon som veit kva som må ordnast/ bytast her? På vw verkstaden visste dei sjølvsagt ikkje kva som kunne vere problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Ingar Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Sprekk i vakuumslangen mellom motoren og vakuumklokka (også kalt bremsekraftorsterkeren) se svaret mitt på: http://www.bilforumet.no/touran/243950-hard-bremsepedal-pafolgende-feil-emission-workshop-2.html#post2681476 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Eg skal sjekke dette i morgon, men trur egentlig ikkje dette er løysninga på mitt problem. Har susing/ blåsing inne i bilen, det er rundt støtstanga på bremsepedalen problemet ligg, trur eg. Problemet er at VW ikkje kan fortelje meg kva eg skal gjere med det, utan at eg set bilen inn til dei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 har fått sjekka litt meir her, og problemet er ein gummi mansjett som ligg rundt stanga som går frå bremsepedalen. Eg reknar med denne mansjetten høyrer til på bremsekraftforsterkaren, men veit nokon om eg kan byte kun mansjetten, eller om eg må ha ny bremsekraftforsterkar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg