robhol Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 (endret) Nå har jeg googla og lest som bare det, men ikke blitt så klok akkurat! hvordan farge burde jeg ha på min 78 corvette? eller spiller det ingen rolle hvilke farge jeg bruker? Tror jeg går for peak global lifetime hvis ingen har noe dritt og si om den da? Endret Desember 30, 2010 av robhol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Vel det kan spille litt rolle hvilken farge du velger, er ikke alle frostvæskene som går overens med hverandre, så om du skal ha en med annen farge enn den du har nå, sjekk i spesifikasjonene at den er kompatibel med den som allerede er i systemet. Er der deler på motoren som er aluminium ?? innsug, topper o.l. ?? om der er deler som er i aluminium, så må du velge en frostvæske som kan brukes på motorer som er i eller har deler av aluminium Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhol Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 ja er deler i aluminium på den! veit du noe om peak global da? sier den kan blandes med alt og kan brukes på alle biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyr Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 ja er deler i aluminium på den! veit du noe om peak global da? sier den kan blandes med alt og kan brukes på alle biler! Er det ikke bare to typer forsvæske da? En for nyere biler og en for eldre biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimdirdal Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 hei... det er ikke det samme hvilken frostveske du bruker.. du har 2 hovedtyper. Blå og rød, men jeg ville anbefalt blå for det er for eldre biler. men alt kommer ann på om du har alu topp eller ikke. hvis du har alu topp må du bruke blå. men hvis det ikke er alutopp så kan du bruke rød g12 eller g40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg