Benna93 Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Lyst til å sette inn ny fører og passasjer stol. Men disse er uten airbag, mot de som allerede sitter der med airbag. Hvilke konsekvenser vil dette få dersom ulykken er ute. Dette spørsmålet lurer jeg også på ang. ratt. Fra ratt med airbag til uten? Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Har nok ikke noen betydning for JURIDISK / FORSIKRING, men muligens for LIV / HELSE. Du må trolig sette inn motstander for å "lure" airbag-controlleren for at ikke airbag lampa skal lyse. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Lure airbagen skal nok ikke være det verste problemet. Det jeg tenkte på var forsikring, at man ikke får nok problemer med forsikringsselskapet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Ring og spørr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Beklager at jeg spør da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svolp Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 Mente det ikke slik, mente bare at det er bedre og spørre dem som har dette som fagfelt i stedet for og få x-antall forskjellige svar av mange som ikke helt har greie på det? :) Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Desember 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2010 Skjønner. Da skal jeg ta en telefon så fort det åpner igjen etter nyttår :) Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Vil tippe forsikringsprisen går opp noen kroner. Risikoen for personskade øker, og det er naturlig at forsikringsselskapet vil ha mer betalt for å ta på seg den risikoen. Les mer her. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg