Gå til innhold

Navigasjon Rav4 2006

Ranger emnet

JoachimL

Anbefalte innlegg

Hei! Flott forum, godt at det finnes et norsk rav4 forum...

Ser at spørsmålet mitt kanskje hadde passet i en tidligere thread men siden det er litt forskjell så lager jeg en egen.

Jeg er på jakt etter å bytte ut stock anlegget som fulgte med bilen, og kan da se tre alternativer:

Originalt vha Toyota

Bilradiospesialisten

Ebay\andre alternativer

Hva anbefaler dere?

Ser at på nettet (finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23879876) så går det systemer for 4-5000 kroner, men er usikker på kvaliteten på disse.

Hvor mye koster originalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei velkommen :)

Selv anbefaler jeg Bilradiospes. Ser på min thread hva jeg har gjort med annlegs biten.

Men jeg har da generasjon 2. Vet ikke hvor mye likt det er i forhold til denne.

2001 - Toyota Rav4 2.0

1992 - Honda Civic (sedan)1.5 LSI (solgt)

1994 - Citröen Xantia 2.0 (solgt)

1995 - Citröen Xantia 1.8 (vraket)

1984 - Opel Ascona, 1.3 (vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er veldig usikekr på den spilleren fra finn, ejg tror det er en bra spiller som virker fint, men hvem produserer de?? og hva en orginal spiller koster har jeg ikke peiling på, det synes jeg du skal ringe Toyota og høre om på mandag,

jeg synes ikke du skal kjøpe sånne ting på ebay, da det kan bli problmer hvis det skjer noe med varen senere.

Men hvorfor vil du bytte ut? bedre lyd eller pga GPS`n? eller pa looken?

Ole :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsakelig pga blåtann/handsfree/iPhone og GPS integrert. Look er jo også viktig selvsagt.

Jeg tror jeg ville valgt en billigere løsning, MEN hvis jeg ikke tar feil er vel ofte billigere gps`s på engelsk og ofte ikke så avangserte i visningene sine, jeg synes du skal ringe og høre med de gutta eks finn.no sin annonse og høre om de har en video eller noe som viser deg litt mere av den, det er ikke bilde av en navigering der engang, lykketil videre :)

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider