octavia02 Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Når jeg satt meg inn i bilen i går så hørte jeg knepping, akkurat som om noen tannhjul glapp over før støtten i korsryggen forsvant. Det går ikke ann å justere ut støtten i korsryggen lengre så det har skjedd noe inne i seteryggen. Er det noen som har vært borti liknende? Må jeg ut med setet og plukke fra hverandre ryggen for å få fikset dette? Eller er det en enkel fiks på problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Fikk løftet nedre del av setetrekket nok til at jeg så dette. Det er en plastikkdel som er knekt på to steder. Skal stikke innom Skoda forhandleren etter jobb i dag å høre om det går ann å få kjøpt del delen som er ødelagt. Hvis ikke blir det nok et "nytt" sete fra et huggeri tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2011 Det finnes repsett til korsryggstøtten, så dette er tydeligvis noe som kan bli ødelagt etter litt uforsiktig behandling. Men, settet koster i overkant av 600kr så det er ikke aktuelt for min del. Jeg prøver meg derfor på en nødløsning med tec7 og popnagler, så får vi se hvor lenge det holder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg