Gå til innhold

Kicker KX1200.1

Ranger emnet

Kefir

Anbefalte innlegg

Hei,

Fant en norsk nettbutikk som har fått inn 2004 modellen av Kicker KX1200.1. Må si at den frister litt, da Rockford 1000BD'en min holder på å ta kvelden. Men før jeg eventuelt går til innkjøp skulle jeg gjerne ha hørt hva andre mener om denne? Kanskje ikke så mange som har prøvd 2004 modellen ennå, men den er sikkert ikke så veldig forskjellig fra den gamle.

Skal brukes til å drive et par JL Audio 13W6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7895,- kroner er altfor dyrt.

Vi tar 5276,- for den som er inkludert frakt og moms.

Originally posted by Kefir

Hei,

Fant en norsk nettbutikk som har fått inn 2004 modellen av Kicker KX1200.1. Må si at den frister litt, da Rockford 1000BD'en min holder på å ta kvelden. Men før jeg eventuelt går til innkjøp skulle jeg gjerne ha hørt hva andre mener om denne? Kanskje ikke så mange som har prøvd 2004 modellen ennå, men den er sikkert ikke så veldig forskjellig fra den gamle.

Skal brukes til å drive et par JL Audio 13W6.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke foreløpig, flere blir lagt inn i systemet så snart vi får begynt å legge subbene på nettet.

Har lagt inn nesten alle forsterkerne nå iallefall. Flere merker kommer vel og merke.

ADS - Alpine - Audiobahn - Cerwin Vega - Clarion - JL Audio - Kenwood - Kicker - Nakamichi - Orion - Pioneer - Rockford Fosgate - Sony - Zapco

Originally posted by Jonaldo

Way to go, Per :)

Håper det går greit der borte til tross for all drittslengingen her inne.....

Kan du forresten skaffe Pioneer sub med innebygd forsterker?

Pris?

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider