Kefir Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hei, Fant en norsk nettbutikk som har fått inn 2004 modellen av Kicker KX1200.1. Må si at den frister litt, da Rockford 1000BD'en min holder på å ta kvelden. Men før jeg eventuelt går til innkjøp skulle jeg gjerne ha hørt hva andre mener om denne? Kanskje ikke så mange som har prøvd 2004 modellen ennå, men den er sikkert ikke så veldig forskjellig fra den gamle. Skal brukes til å drive et par JL Audio 13W6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 trur du får hva du betaler for dær værtfall ;) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Hei Har 2 slike i min bil. Bruker de til å dra 4 kicker firkantete 12 tommere, fungerer kjempebra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by brabus Hei Har 2 slike i min bil. Bruker de til å dra 4 kicker firkantete 12 tommere, fungerer kjempebra. 4 solo baric'er ?? Det må sparke noe villt. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kicker Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by momo 4 solo baric'er ?? Det må sparke noe villt. Ja det kan jeg love deg at det gjør!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 7895,- kroner er altfor dyrt. Vi tar 5276,- for den som er inkludert frakt og moms. Originally posted by Kefir Hei, Fant en norsk nettbutikk som har fått inn 2004 modellen av Kicker KX1200.1. Må si at den frister litt, da Rockford 1000BD'en min holder på å ta kvelden. Men før jeg eventuelt går til innkjøp skulle jeg gjerne ha hørt hva andre mener om denne? Kanskje ikke så mange som har prøvd 2004 modellen ennå, men den er sikkert ikke så veldig forskjellig fra den gamle. Skal brukes til å drive et par JL Audio 13W6. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Originally posted by http://www.megabillig.com 7895,- kroner er altfor dyrt. Vi tar 5276,- for den som er inkludert frakt og moms. Way to go, Per :) Håper det går greit der borte til tross for all drittslengingen her inne..... Kan du forresten skaffe Pioneer sub med innebygd forsterker? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Ikke foreløpig, flere blir lagt inn i systemet så snart vi får begynt å legge subbene på nettet. Har lagt inn nesten alle forsterkerne nå iallefall. Flere merker kommer vel og merke. ADS - Alpine - Audiobahn - Cerwin Vega - Clarion - JL Audio - Kenwood - Kicker - Nakamichi - Orion - Pioneer - Rockford Fosgate - Sony - Zapco Originally posted by Jonaldo Way to go, Per :) Håper det går greit der borte til tross for all drittslengingen her inne..... Kan du forresten skaffe Pioneer sub med innebygd forsterker? Pris? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg