Gå til innhold

Problem med trippteller-, speedometer- og klokkelys Passat 99´

Ranger emnet

amazon1967

Anbefalte innlegg

Kjøpte nye ballaster alt støy borte

Men tror ikke det er dårlig kontakt for jeg startet bilen i dag

da står det og blinker kontinuerlig ca hvert sekund omtrent som om jeg setter på blinklyset

så kan det bli borte blir mørt der både der klokka er og trip teller klokka lyser ikke blinker før det blir mørkt på begge to etter ca 20 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd et annet instrumentpanel. Vet at enkelte audier har hatt problem med instrumentpaneler, og VW er jo ikke fryktelig annerledes...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet et på huggern men da blir vel km stand

feil da følger vel km stand fra den bilen jeg plukker ut det fra

eller?

På det jeg har i bilen nå der sitter det en bryter på tuppen av den du styrer viskerne med,det er jeg ikke sikker på om det er på den på huggern men ligger det inne i alle speedometer så jeg får brukt kjørekomputeren? ser bare det står samme km og turtall på det.

Er det foresten noen oversikt på hva alt betyr inni i speedomerteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved bytte av speedometer kan endringen i km.stand skrives opp, f.eks i serviceheftet og opplyses om ved salg, og det må rapporteres inn til forsikringsselskap. Fullt lovlig, og man kan gjøre det selv. Gjorde selv dette med min første bil.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde problemer med instrumentpanelet pga støy fra ballaster. La opp xenonlys med relè direkte fra batteriet, da forsvant problemet.

Er ikke sikkert det er samme problemet du har, men du kan jo forsøke å f.eks. ta av xenon kitet og se om det hjelper. Kanskje det holder å vri bryteren til parklys før du starter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider