Mr. Bollocks Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by Håkon A roadster'n er den med heltak..som ser ut som en liten stasjonsvogn som er knekt på midten. veldig tøff synes nå jeg da... det der er bare z3 cab. Roadster heter faktisk z3 combi nå.. Roadsteren har ikke heltak!!! Den med heltak heter M Coupè Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 ja ok...det er mye mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 16, 2002 Rapporter Share Skrevet September 16, 2002 Originally posted by Mr. Bollocks Det trenger ikke være M Roadster for det om den har M felger:D Felgene og fronten sa jeg... Også den lille cromma stripa på luftuttaket på siden forann døra... U see? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Når kommer neste konkuranse... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 17, 2002 Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Originally posted by Håkon A roadster'n er den med heltak..som ser ut som en liten stasjonsvogn som er knekt på midten. veldig tøff synes nå jeg da... det der er bare z3 cab. Roadster heter faktisk z3 combi nå.. Roadster = åpen bil !!! doh? Håkon da.... fy skamme seg ;) Den du sikter til heter som nevnt Z3 Coupè 2,8 eller M Coupè. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet September 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2002 Ehmm... Får vel oppsummere denne runden også da, beklager at det går litt treigt her... Riktig svar var: 1. Mitsubishi Lancer EVO 6 2. Lamborghini Diablo 3. Maserati 3200GT 4. Mitsubishi 3000 GT VR-4 5. BMW Z3 6. Dodge/Chrysler Viper `Jonte` slo til tidlig og dro ivei med 50 poeng!! Gratulerer! Men han bomma på Maserati'n og da var `weltzin` raskt på pletten og stjal 10 poeng! Det gir oss en total poengfordeling som ser slik ut: 1. famir: 50p 1. boXer: 50p 1. Jonte: 50p 2. moldestuket: 10p 2. mk1classic: 10p 2. The Mazta`: 10p 2. weltzin: 10p BMW Z3 diskusjonen vil jeg ikke legge meg opp i siden jeg har null peiling på den bilen.. :D Neste runde av "Who knows their shit?" kommer forhåpentligvis I KVELD ca. klokka 21.00!! Da skrur vi opp vanskelighetsgraden et par hakk, så følg med!! ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg