sbrandal Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 hei, har hatt litt problemer med min 230E 90mod dei siste vekene, bjundte med at bilen brukte å stoppe når han gjikk på tomgong og av og til va bateriet flatt når eg skulle starte igjen. men det ser ut til å ha godt over, men no går ikkje girkassa høgre enn til tredje gir. har ikkje so masse peiling på slikt men har hørt at det kanskje kan vere dynamoen so ikkje lader godt nokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Jeg kan ikke fortelle deg hva feilen er, men kan love deg at du har hørt feil, for denne kassa er rimelig hydraulmekanisk, kun startsperra og KD-solenoiden som innholder elektrisk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg