SirAnderz Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Jeg vurderer og kjøpe meg bilstereo, har komt fram til dette oppsettet: 1 stk RF 801X 4 ch 2 stk RF 2004 modellene HE2 10" subber 1 stk RF 6'5 RF frontsett Fungerer dette bra sammen? Forslag til andre oppsett? Noen som vet om plasser de selger dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 No vet eg lite om den forsterkeren da.. så jeg kan ikke svare på om den passer bra. men som sagt har eg stor tro på at den vil fungere bra. men eg ville no hatt fosterker på høytalerne fremme også ;) her kan du kjøpe RF http://www.bilradiospes.no/ Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Februar 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Ingen av di høytallerne jeg har fått tilbud om, var der.. Noen som vet om andre plasser ? Og vet noe om forsterkeren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 autosound har vel en god del RF..Ellers kan du sjekke på AutoHifi ,der står det liste over forhandlere (autohifi som importerer rf tror jeg) Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 hvis jeg kunne foreslått noe villle det blitt det jeg hadde i den forrige bilen som jeg synes funket bra. Alpine mrd-m500 monoblokk Alpine swr-1041d 10"sub Alpine spr-174a 6,5"frontsett Alpine mrv-f340 4 kanalsforsterker ring 95900011 hvis du er interisert i pris?? Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg