Mb_thomas Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 hallo. Har lagt merke til en "ulelyd" som kommer fra diffen eller bakakselen. Er ikke noen kyndig mekaniker så lurer på hva det kan være. Foringer ? gåen diff? Har tilgang på en ny diff fra en 200Te(stasjonsvogn)93. Og jeg har en 200E 91-mod hjelp meg rimelig kjapt! mektig irriterende lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knurt Skrevet Januar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 Vanskelig å seie ka type ulyd du har, men viss det er ein klakkelyd så er det meget mulig difrensialen som er defekt. Bytta på min egen bil i høst. Gjorde det utanfor huset og det var ein grei jobb, men den tok ein del timer. Blir dyrt å sette bilen på verksted for å gjere jobben, så om du kjenner nokon som kan hjelpe deg å skru så fikser du det nok lett sjøl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg