Gå til innhold

Hjelp til telefon nummer?

Ranger emnet

MercedesW124

Anbefalte innlegg

For øvrig bør du være forsiktig med annonser hvor kontaktinfoen (faktisk) er mangelfull. Ikke et uvanlig triks å utelate et siffer i nummeret, for å tvinge kommunikasjonen over på mail.

......unnskyld meg, men hva er galt med at kontakt (i første omgang ) gjøres pr email?

Det er eneste måten fremmede får kontakt med meg!

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......unnskyld meg, men hva er galt med at kontakt (i første omgang ) gjøres pr email?

Det er vell ganske åpenbart er det ikke?

Det er typisk svindlere og ikke legge ut telefon nummeret sitt men kun epost adressen sin. For da er det jo vanskeligere for kjøperen og få tak i han.

Dessuten er epost rimelig useriøst spør du meg. Skall jeg kjøpe en bil ringer jeg direkte til selgeren og prater med han :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mulig det fungerer fint for deg, men det fungerer også fint for svindlere å unngå det elektroniske sporet telefoner legger igjen. Jeg kommer ikke til å belære deg om hvorfor (det kan du lese deg til på egen hånd).

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ganske åpenbart er det ikke?

Det er typisk svindlere og ikke legge ut telefon nummeret sitt men kun epost adressen sin. For da er det jo vanskeligere for kjøperen og få tak i han.

Dessuten er epost rimelig useriøst spør du meg. Skall jeg kjøpe en bil ringer jeg direkte til selgeren og prater med han :thumb

Forstår du ikke hva jeg mener med kontakt i "FØRSTE OMGANG" for senere dersom interresant å få tlf nummer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forstår du hva jeg skrev om mangelfull kontaktinformasjon og det å utelate et siffer, som var det du opprinnelig kommenterte?

Nei, jeg kommenterte den delen om at du tydeligvis gir utrykk for at det er noe "mystisk, uærlig, skurkete" å bare ha email som kontaktmåte i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kommenterte den delen om at du tydeligvis gir utrykk for at det er noe "mystisk, uærlig, skurkete" å bare ha email som kontaktmåte i første omgang.

Les sakte så kanskje du forstår.

"For øvrig bør du være forsiktig med annonser hvor kontaktinfoen (faktisk) er mangelfull. Ikke et uvanlig triks å utelate et siffer i nummeret, for å tvinge kommunikasjonen over på mail"

Lenke til kommentar
Del på andre sider