DagArne Skrevet Januar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2011 Noen som har erfaring med disse som er i Oslo? Har tenkt litt på å avskilte bilen å melde meg inn i en av disse. Kan ikke se det lønner seg når jeg har en gammel bil etter mine beregninger. Tar service og vanlig vedlikehold på den selv. Ville vært fint å kunne hente en ny bil ved behov å slippe stresset med parkering. Står stort sett parkert i ukedagene, hender den blir kjørt i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Er det ingen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Er stort sett kjedelige japsebiler i disse bilpulene. Hva med en gammel Sierra i stedet? Det er driftsikkert og billig vedlikehold. Hvis noe mot formodning skulle gå i stykker finner du det på Biltema. Enkel å skru på er den også. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagArne Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Blir det samme som å ha en gammel Astra egentlig. Ville spart inn en del på forsikring og vanlig vedlikehold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg