Gå til innhold

Hjelp til bil. 0-70 000K

Ranger emnet

Integrale

Anbefalte innlegg

audi 80-90 og 100 er vel ikke av de styggeste, prøv og få en med galvanisert karr. så slipper du så mye rust.

ellers er jo corrado en bil som er råw

samme med enkelte cali's( ikke så trygge med tanke på rust)

ellers kan du jo få råe golf 3'ere til prisen sin

helt til slutt kan du jo få kjøpe min da, :D peugeot 205, detta er bilen som gjør deg PIMP, fåkke no mer hardcore kjerre enn denna:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=390199 '

:D

lykke til med bilkjøp, jeg blir snart golf 3 eier :) *hui som æ glær mæ*

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en eller to lancia delta intergrale til salgs til en billig penge da.. dette er vel og merke 87 modeler(uten de bredda skjermene). se på autodb, tror at den sto til 40k ganske mye jobb men vil man ha, så vil man ha. Holdt på å kjøpe en slik like før vinteren og prøvde den en tur. Er ganske greit drag i dem og de er lette biler med 180hk orginalt. Det som er litt tøft med 87mod er at den ser så nautral ut, helt lik som fiat ritmo som den i bunn og grunn er bygd av.... morsomme biler men se opp for rust. Audi er jo alltid et godt forslag, men se til å kjøpe Quattro. MVH Audi 90q

det blir ikke fæst uten skinnvæst, og du e, itj fin uten mokkasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi 90quattro

det er jo en eller to lancia delta intergrale til salgs til en billig penge da.. dette er vel og merke 87 modeler(uten de bredda skjermene). se på autodb, tror at den sto til 40k ganske mye jobb men vil man ha, så vil man ha. Holdt på å kjøpe en slik like før vinteren og prøvde den en tur. Er ganske greit drag i dem og de er lette biler med 180hk orginalt. Det som er litt tøft med 87mod er at den ser så nautral ut, helt lik som fiat ritmo som den i bunn og grunn er bygd av.... morsomme biler men se opp for rust. Audi er jo alltid et godt forslag, men se til å kjøpe Quattro. MVH Audi 90q

jeg vet alt og mer enn det om Integraler. Det blir ikke Integrale på meg enda, grunnet verkstedpriser. Dessuten er ikke Integrale en bil en skal bruke året rundt. Dermed blir det en 106 rallye, og en Integrale EVO om et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rolla_RS

Ville ikke kjøpt 106 verken rally eller GTi. En kompis av meg har en 97 mod GTi, han har byttet radiator, radiator til varmeapperat, servo pumpe, bremser fremme, ++++ Og et helvete å skru på.

dette kommer jo ann på om du er heldig med kjøpet. Viktig å kjøpe en med full servicehistorikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider